Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Carlsberg Polska
Warszawa
praca stacjonarna
1895 dni temu

CO NOWE MOŻEMY ZROBIĆ RAZEM?

Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1194
Co otrzymasz?
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opiekę medyczną w LuxMed
  • umowę o pracę
  • kartę sportową
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
  • szkolenia z procesu produkcji piwa
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek, która zmieniła rzeczywistość w kategorii piwa w ostatniej dekadzie
  • Odpowiadać za rozumienie roli marki w życiu konsumenta, monitorować, analizować i oceniać dane rynkowe
  • Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi
  • Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych
    i promocyjnych

A ponadto, bazować na swoich pomysłach, a nie adaptacjach centralnych strategii i komunikacji.

Czego oczekujemy?
  • Must have - minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Must have - minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
  • Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu
Co otrzymasz?
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opiekę medyczną w LuxMed
  • umowę o pracę
  • kartę sportową
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
  • szkolenia z procesu produkcji piwa
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek, która zmieniła rzeczywistość w kategorii piwa w ostatniej dekadzie
  • Odpowiadać za rozumienie roli marki w życiu konsumenta, monitorować, analizować i oceniać dane rynkowe
  • Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi
  • Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych
    i promocyjnych

A ponadto, bazować na swoich pomysłach, a nie adaptacjach centralnych strategii i komunikacji.

Czego oczekujemy?
  • Must have - minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Must have - minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
  • Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu