Co nowego możemy
zrobić razem
w dziale marketingu?
Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- szkolenia z procesu produkcji piwa
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek
- Aktywnie kreować brand
- Koordynować projekt we współpracy z firmami zewnętrznymi i działami wspierającymi
- Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
- Monitorować i analizować dane rynkowe oraz konsumenckie
Czego oczekujemy?
- Must have - min. 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Must have - doświadczenia
w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki (min. rok) - Praktycznej umiejętności pracy
z danymi AC Nilsen (min. rok) - Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów, popartej wynikami
- Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań
i nastawienia na cel - Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-
Co otrzymasz?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- szkolenia z procesu produkcji piwa
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek
- Aktywnie kreować brand
- Koordynować projekt we współpracy z firmami zewnętrznymi i działami wspierającymi
- Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
- Monitorować i analizować dane rynkowe oraz konsumenckie
Czego oczekujemy?
- Must have - min. 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Must have - doświadczenia
w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki (min. rok) - Praktycznej umiejętności pracy
z danymi AC Nilsen (min. rok) - Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów, popartej wynikami
- Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań
i nastawienia na cel - Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-