Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Carlsberg Polska
Warszawa
praca stacjonarna
2001 dni temu

Co nowego możemy
zrobić razem
w dziale marketingu?

Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opiekę medyczną w LuxMed
  • umowę o pracę
  • kartę sportową
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
  • szkolenia z procesu produkcji piwa
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek
  • Aktywnie kreować brand
  • Koordynować projekt we współpracy z firmami zewnętrznymi i działami wspierającymi
  • Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
  • Monitorować i analizować dane rynkowe oraz konsumenckie
Czego oczekujemy?
  • Must have - min. 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Must have - doświadczenia
    w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki (min. rok)
  • Praktycznej umiejętności pracy
    z danymi AC Nilsen (min. rok)
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
  • Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów, popartej wynikami
  • Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań
    i nastawienia na cel
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-
Co otrzymasz?
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • opiekę medyczną w LuxMed
  • umowę o pracę
  • kartę sportową
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
  • szkolenia z procesu produkcji piwa
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek
  • Aktywnie kreować brand
  • Koordynować projekt we współpracy z firmami zewnętrznymi i działami wspierającymi
  • Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
  • Monitorować i analizować dane rynkowe oraz konsumenckie
Czego oczekujemy?
  • Must have - min. 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Must have - doświadczenia
    w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki (min. rok)
  • Praktycznej umiejętności pracy
    z danymi AC Nilsen (min. rok)
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
  • Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów, popartej wynikami
  • Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań
    i nastawienia na cel
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-