Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Pepsico Consulting Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1991 dni temu

PepciCo is one of the world's leading food and beverage companies serving more than 200 countries and 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales. Our polish team includes about 3000 employees in sales, manufacturing and HQ in Warsaw.


Now we are looking for you to join our team as:

Junior Brand Manager
Location: Warszawa

 

The role contributes to powerful brand building and generates strong business results through:
  • Contributing to achieving agreed business objectives and sustainable and profitable growth of PepsiCo Beverages business.
  • 2Contributing to development and execution of brand strategies (Rockstar, Gatorade, Waters, Juices)
  • Contributing to development of brand plans & key marketing programs.
Primary Accountabilities:
  • BUSINESS PERFORMANCE: Contributes to the delivery of agreed volume, revenue, profit and SOM for brand Rockstar, Gatorade, Waters, Juices. Learns the business and competitive environment.
  • STRATEGIC PLANNING: Contributes to the development of brand annual activity plan & budget. Works on amplifying Eastern Europe Region Category activations. Delivers key initiatives / projects.
  • INNOVATION: Contributes to the delivery of brand innovation agenda.
  • COMMUNICATION: Executes communication development, ensures effective and efficient investment in line with assigned A&M budget. Aligns and runs brand communication, which enhances brand (Rockstar, Gatorade, Waters, Juices) image and its scores.
  • EXECUTION: Ensures perfect timing and quality of assigned brand projects execution including cooperation with ATL/BTL agencies and Trade Marketing / Sales. Amplifies regional/ global assets. Ensures consumer centricity.
  • RELATIONSHIP MANAGEMENT: Actively works with Brand Manager / Senior Brand Manager on delivering yearly brand activation calendar. Effectively collaborates with other functions (Commercialization, Consumer Insights, Trade Marketing, Sales, Operations, and Revenue Management etc). Executes management information requests in a timely manner.
The Role requires:
  • University degree, Marketing/Management degree is an advantage
  • 2+ years of marketing experience (in a FMCG company/ advertising agency/research agency)
  • Experience with business processes: A&M budget control, managing brand projects and contributing to advertising development
  • Project Management skills
  • Fluent in Nielsen and with strong Analitical Skills
  • Good Collaboration and Communication Skills, ability to build cross-functional relations
  • Flexibility to adapt to a changing business environment
  • Ability to work independently, self-motivation and passion for learning and development
  • Fluent English
„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...