STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego,
- Karta MultiSport oraz Ubezpieczenie Grupowe,
- Dostęp do Chill Out Room,
- Darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
- Finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
- Codzienne świeże owoce i dobra kawa w firmie.
- Od 2 do 3 letniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w agencji reklamowej,
- Umiejętność wykorzystania narzędzi marketingowych w celu podnoszenia efektywności działań,
- Znajomość aktualnych trendów komunikacyjnych,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
- Świetne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie, samodzielność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1).
- Współpraca, rozwijanie oraz utrzymywanie krótko i długoterminowej strategii marki na rynkach zagranicznych,
- Przygotowanie i wdrożenie marki na rynki zagraniczne,
- Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań oraz ich optymalizacja,
- Opracowanie koncepcji produktowych i promocyjnych,
- Przygotowanie, prowadzenie i rozliczenie kampanii marketingowych i ich optymalizacja,
- Wypracowanie i zarządzanie contentem (na landing page),
- Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów w kategorii oraz poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań,
- Koordynacja działań zespołu merytorycznego wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
- Raportowanie działań marketingowych do Marketing Managera,
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu maksymalizacji zysków.