Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- realizacja zadań wyznaczonych przez Product Managera z zakresu: współpraca z innymi jednostkami przy wdrożeniach produktu (definiowanie wymagań biznesowych),
- współudział w definiowaniu kolejnych prduktów/ofert
- samodzielne prowadzenie mniejszych projektów pod nadzorem PM
- analiza danych marketingowych
- analiza rynku tj. sporządzanie zestawień promocji oferowanych na rynku telefoni mobilnej
- współudział w definiowaniu zakresu badań marketingowych
- dobra znajomość MS Office (zwłaszcza excel),
- umiejętności analityczne,
- dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie w realizowane zadania,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- wykształcenie wyższe lub student (najlepiej marketing, ekonomia, PR).
- stabilne zatrudnienie w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy.