Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Harper Hygienics Sp. z o.o.
mazowieckie, Mińsk Mazowiecki
praca stacjonarna
2946 dni temu

Harper Hygienics to dynamicznie rozwijającą się organizacja w sektorze FMCG. Wytwarzane przez nas produkty należą do najlepszych w swojej klasie a nasze śmiałe wizje, wiedza i ambicje budują sukces firmy. Naszą najpopularniejszą marką jest Cleanic – Superbrand 2014/2015 - lider na rynku kategorii kosmetycznych i higienicznych.

 

Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Nr ref.: JBM/16

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie integralną częścią Zespołu, zajmującego się przygotowaniem i realizacją projektów marketingowych dla dynamicznie rozwijającej się kategorii w Polsce i na rynkach zagranicznych.

 
 Opis stanowiska:
  • Praca nad rozwojem i wdrażaniem nowych produktów,

  • Sporządzanie rekomendacji wsparcia marek na podstawie analizy danych wewnętrznych, danych rynkowych oraz badań konsumenckich,

  • Opracowanie narzędzi do komunikacji i aktywacji marki w sklepie i poza nim,

  • Rozwój, wprowadzanie i post–analiza programów wsparcia,

  • Kontrola realizacji budżetów projektowych,

Zadania będą realizowane przy wsparciu i pod kierownictwem Marketing Managera.

 

Oczekiwania:
  • 2 lata doświadczenia w pracy w dziale Marketingu,

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu i/lub zarządzania,

  • Umiejętność planowania i organizacji projektów,

  • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,

  • Doskonałe zdolności komunikacyjne,

  • Zdolność logicznego i analitycznego myślenia,

  • Kreatywność,

  • Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office,

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji odnoszącej sukcesy na rynku polskim i rynkach zagranicznych,

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w zarządzaniu projektami multifunkcyjnymi,

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zarządzania różnorodnymi projektami marketingowymi

Administratorem danych osobowych jest Harper Hygienics S.A. z siedzibą przy al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa. Kontakt z Inspektorem ochrony danych: Inspektor ochrony danych Harper Hygienics S.A., al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa ul. Gen. K. Sosnkowskiego 34, 05-300 Mińsk Mazowiecki, e-mail: inspektordanych@harperhygienics.com Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody oraz obowiązujących przepisów Kodeksu Pracy. Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują dane zawarte w formularzu aplikacyjnym oraz załączonych i wytworzonych w trakcie procesu rekrutacji dokumentach.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści tych danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale odmowa podania danych może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom danych w przypadku realizowania procesu rekrutacji z udziałem podmiotu przetwarzającego. Dane osobowe mogą być także przekazane do państwa trzeciego w związku z korzystaniem przez administratora z rozwiązań chmurowych, na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do uzyskania kopii tych danych”.
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...