Najnowsze oferty pracy

  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Larix Sp. Jawna
opolskie, Buczkowice (okolice Bielska-Białej)
praca stacjonarna
3067 dni temu

Ogłoszenie numer: 1151905, z dnia 2016-06-29

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, Camelbak, Reima, Maximo. Właściciel marki Viking.

 

Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko

Junior Brand Manager

Miejsce pracy: opolskie, Buczkowice (okolice Bielska-Białej)

 

Opis stanowiska

  • tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej marek w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.)

  • budowanie świadomości marki na rynku,

  • wprowadzanie nowych produktów na rynek,

  • monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych,

  • monitorowanie i analiza aktywności sprzedażowych,

  • wsparcie pracy Przedstawicieli Handlowych w zakresie sprzedaży oraz szkoleń produktowych,

  • kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych towarów,

  • prowadzenie dokumentacji działu, kartotek produktowych itp.

  • współudział w tworzeniu katalogów, cenników, oraz innych narzędzi sprzedażowych.

Wymagania

  • wykształcenie min średnie mile widziane wyższe,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – WARUNEK KONIECZNY,

  • biegła znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i Power Point),

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • precyzja i dbałość o szczegóły,

  • umiejętności analityczne,

  • prawy charakter,

  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji,

  • komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność,

  • skoncentrowanie działań na rezultat,

  • praktyczne zainteresowanie sportem (w szczególności turystyką),

  • prawo jazdy kat B,

  • preferujemy osoby niepalące.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy w dziale marketingu,

  • doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii produktowych i marketingowych,

  • doświadczenie w przygotowaniu i realizacji aktywności wspierających sprzedaż,

  • znajomość i rozumienie marketingu internetowego,

  • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość branży outdoorowej i sportowej.

Oferujemy

  • interesujący zakres działania,

  • samodzielne stanowisko w stabilnej, organizacji,

  • swobodę w osiąganiu rezultatów,

  • realny wpływ na wizerunek i kierunek rozwoju marki/marek, za które będzie odpowiedzialny JBM,

  • pracę w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • niezbędne narzędzia pracy,

  • możliwość rozwoju zawodowego.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

LARIX S.K.A. - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 25 lat w branży outdoorowo-sportowej.

Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, K2, BCA, Silvini, Killtec, Protest, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Osprey, Super Natural, 0CShoes, BBB, Trezeta.

Właściciel marki Viking.

 

Podobne oferty

  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...