Junior Brand Manager w dziale komunikacji marketingowej
Miejsce pracy: Warszawa
KW/JBMZ/AP/7/0121
Twoje Zadania:
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych dla marki Plus z zakresu ATL, BTL oraz online
- Ścisła, partnerska współpraca z przedstawicielami innych departamentów zaangażowanych w projekty marketingowe
- Współpraca z agencjami reklamowymi oraz podwykonawcami (domy produkcyjne, drukarnie)
- Monitoring oraz kontrola powierzonego budżetu
- Prowadzenie dokumentacji finansowej prowadzonych projektów i ich archiwizacja,
- Prowadzenie projektów zgodnie z przyjętymi w Spółce procedurami
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: marketing i zarządzanie
- Min. 1 rok doświadczenia w obszarze marketingu w prowadzaniu samodzielnych projektów (doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem)
- Zdolności analityczne
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Samodzielność i inicjatywna
- Doświadczenie we współpracy z agencjami badawczymi, reklamowymi
- Kreatywność, odwaga w prezentowaniu własnych pomysłów oraz umiejętność argumentowania – bardzo dobre zdolności komunikacyjne
Oferujemy:
- Umowę na zastępstwo.