Naszym klientem jest jeden z wiodących dystrybutorów w branży rozrywki multimedialnej w Europie Środkowo Wschodniej. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy ambitnego, zaangażowanego kandydata na stanowisko:
Junior Brand Manager (M/F)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PSAW7552
Opis stanowiska:
- Wprowadzanie na polski rynek nowych tytułów z branży (kilkanaście projektów rocznie)
- Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii marketingowych
- Koordynacja pracy wspierającej agencji PR
- Bieżąca współpraca z działem sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki oraz realizacji założonych wolumenów i poziomu zysków dla marki
- Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji
- Planowanie, nadzór i rozliczanie kampanii ATL
Kogo szukamy:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (w obszarze marketingu)
- Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu markami w firmie z sektora Consumer Electronics, Media, Entertainment
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętności analityczne
- Kreatywny pasjonat szeroko pojętej rozrywki multimedialnej
- Doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu marki, poparta sukcesami. Preferowane doświadczenie w rynku filmowym, multimedialnym, reklamowym
- Doświadczenie w kierowaniu małym zespołem ludzi będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność prowadzenia prezentacji
- Obsługa komputera - środowisko Windows, MS Office - Word, Outlook, Excel, PowerPoint, umiejętność sprawnego poruszania się w Internecie
- Język polski - biegłość w posługiwaniu się w języku polskim, umiejętność tworzenia komunikatów prasowych oraz oceny komunikatów stworzonych przez innych.
- Język angielski - b. dobry w mowie i piśmie, potrzebny do kontaktów z partnerami zagranicznymi