Ogłoszenie numer: 1228636, z dnia 2016-08-10
Funmedia to lider w branży e-learning. Kreujemy nowe standardy w edukacji poprzez tworzenie i sprzedaż innowacyjnych produktów internetowych opartych na 4 filarach: multimediach, IT, unikatowej metodyce i grywalizacji.
W Funmedia, kładziemy ogromny nacisk na rozwój naszych pracowników dając im wiele odpowiedzialności w związku z działaniami, których się podejmują. Cenimy sobie ambicje oraz zapał jaki wkładają w pracę młode osoby.
Branża e-usług wykazuje w ostatnich latach dużą dynamikę rozwoju. Wynikiem tego jest popyt na usługi wspierajace budowę i wprowadzanie produktów elektronicznych w branży edTech.
Funmedia to firma globalna z ponad 50 produktami sprzedawanymi na 49 różnych rynkach i posiadająca ponad 625 000 użytkowników.
Rozwój działu B2B jest częścią kilkuletniej strategii firmy opartej na nowych modelach dotarcia do rynku i sprzedaży.
Junior B2B Sales Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Jakie umiejętności u nas rozwiniesz oraz co będziesz robił?
- Zaznajomienie się ze schematem zachowań biznesowych na rynkach polskim i europejskich w relacji B2B
- Sprzedaż w modelu telefonicznym oraz mailowym: dotarcie do klientów poprzez telefon, mierzenie skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych.
- Rozwijanie strategii handlowych na rynkach polskich i europejskich pod kątem B2B
- Samodzielny rozwój swojej kariery poprzez indywidualne spotkania z Kierownikiem działu
- Budowanie skutecznych ofert handlowych w relacjach B2B
- Kreatywne rozwiązywanie realnych problemów firmy
- Praca w grupie przy wykorzystaniu takich narzędzi jak: brainstorming, analiza SWOT itp.
- Praca z doświadczonym zespołem w dziedzinie monetyzacji projektów IT, na rynkach międzynarodowych
- Specyfika współpracy sprzedażowej z rynkiem edukacyjnym w ramach różnych kanałów (Call Centre, E-commerce, Resellerzy, Direct Sales) w tym: szkoły, uniwersytety, samorządy.
- Wiedza merytoryczną nt. Call Centre, e-commerce, e-learningu oraz najnowszych technologii
- Umiejętności miękkie: zarządanie sobą w czasie, autoprezentacja, praca w grupie, praca pod wpływem stresu, kreatywne rozwiązywanie problemów etc.
- Niezbędne umiejętności z zakresu zarządzania własnym przedsiębiorstwem
Wymagania
Znajomość języków obcych
- Angielski (minimum A1), znajomość innych języków mile widziana
Profil kandydata (oczekiwane kompetencje)
- Umiejętności sprzedaży
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w grupie.
- Nastawienie na rezultaty.
- Determinacja do osiągania celów.
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, narzędzia Google w tym Gmail).
- Motywacja do pracy.
- Mile widziane doświadczenie sprzedażowe, przede wszystkim z CallCentre.
- Ambicja do realizowania założeń firmy
Inne
- Doświadczenie w edukacji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Wynagrodzenie część stała + prowizja od sprzedaży
- Narzędzia pracy – laptop, telefon komórkowy