Najnowsze oferty pracy

  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Pracownik Helpdesk Wrocław
Junior Application Consultant with German

Junior Application Consultant with German

Infor (Polska) Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1804 dni temu

Infor is an enterprise software provider and strategic technology partner for more than 68,000 organizations worldwide. Our software is purpose-built for specific industries, providing complete suites that are designed to support progress – for individuals, for businesses, and across networks. We believe in the beauty of work, the importance of relationships, and the power of ideas to drive significant positive change.

 

Junior Application Consultant with German
Miejsce pracy: Wrocław

Position Summary:


As part of Help Desk Team acknowledge new application incidents and resolve 1st line functional and/or technical tickets raised by customers in accordance with contract SLA and overall guidelines of service delivery or if necessary transfer those to 2nd line support and actively monitor their resolution progress.

 

Your Responsibilities / Activities:

  • Within the Infor Managed Services team act as a point of contact between Infor Managed Services and client, on a day-to-day basis
  • Own and monitor the progress of incident being actively involved in the incident lifecycle.
  • Resolve issues within defined service levels often in collaboration with colleagues from other departments
  • Act as a first level resolution point. Provide customers with a solution, work around or action plan assuring Quality of Service
  • Use of problem solving skills in order to come up with the best business solution for the particular client and effectively troubleshoot and solve his issues caused by unique circumstances or software/hardware problems
  • Document issues clearly and concisely in the ticket management tool
  • Operate reporting tools for the Infor team
  • Maintain day to day responsibility for the ownership and resolution of Service Management issues which arise in connection with IMS offerings
  • Keep client informed of service events, actions and opportunities that are likely to impact their ability to pursue their day-to-day activities
  • When required, able to operate effectively and with minimal supervision in managing any of the key ITIL processes; Incident Management, Change Management, Problem Management etc.
  • Act in a team oriented way to increase customer satisfaction
  • Update operational document libraries and knowledge base to facilitate future resolution of common errors
  • Maintain consistently the level of skills that helps increasing customer satisfaction

Your education, experience & skills which makes You The One:

  • Excellent German skills
  • Fluent English
  • Self-motivated team player with strong drive for development and good interpersonal skills
  • Education: we accept candidates with German Philology degree
  • Customer support and incident solving experience, preferably in the IT sector
  • Knowledge of concepts and principles of application (ideally ERP software), systems or technical expertise area(s)
  • Experience and/or understanding of Finance, Logistics, Manufacturing and/or Sales Business Processes would be a plus
  • Strong analytical skills and specific or vertical knowledge
  • Excellent time management, communication (oral and written), presentation, and organizational skills
  • Strong working knowledge of office-related automation tools: PC, word processing, spreadsheet, etc.
 

Podobne oferty

  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...