Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 230 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
- Obsługa bieżąca wybranych kontraktów;
- Współpraca operacyjna z Klientami;
- Przygotowanie prezentacji biznesowych;
- Administracja kontraktów;
- Wyjazdy służbowe do Klientów;
- Obsługa bieżących działań administracyjno-biurowych w Biurze Klienta Kluczowego.
- Przygotowywanie korespondencji seryjnej dla Klientów kluczowych.
- Przygotowywanie baz i analiz na potrzeby Biura.
- Optymalizacja procesów sprzedażowych.
- Przygotowywanie i realizacja akcji wspierających sprzedaż i obsługę Klientów Kluczowych.
- Tworzenie i koordynacja raportów sprzedażowych.
- Przyjmowanie, weryfikacja pod względem merytorycznym i formalnym dokumentów wymaganych do podpisania Umowy.
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (preferowane kierunki: finanse, IT, administracja);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (min B2;
- Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
- Praktyczna znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Power Point;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Zaangażowanie i wysoka kultura osobista;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki i czwartki, chill roomy, bibliotekę i dobrą kawę