For our Client (FMCG area) we are looking for an:
- Manage infrastructure services provided by vendor/s to ensure connectivity, availability of applications and services within the company both locally and regionally
- Assist in review and update producers and guidelines pertaining to IT Security and Business Continuity Plan (BCP)
- Manage and implement Windows Domain Controller, Windows server, VM Infrastructure, Office365, Firewall configurations etc
- Overall in-charge and manage acquisition and maintenance of assets (H/W, S/W, Licensing, Subscriptions, etc)
- Plan and conduct IT BCP tests including Disaster Recovery for IT systems
- Install, support and maintain hardware and software IT infrastructure such as printer, CCTV, Biometric assess, Wi-fi controllers, IP and PBX telephony system
- Manage IT assets, software licenses, maintenance, and inventory list in country
- Facilitate high level functional specifications discussion and participate system integration testing with Infrastructure and Application team
- Engage with IT vendors, negotiate pricing, request for quotation, manage and monitor IT vendor performance and delivery schedule
- Design network structure (including configuring network devices)
- Participate in IT Audit and Disaster Recovery Exercise
- BA or MS degree in Computer Science/ Engineering /IT
- Minimum 3 years of hands on experience in troubleshooting operating system and network problems
- Experience with server performance tuning, capacity planning and reporting
- Good working knowledge of Microsoft Technologies (Windows 10, Windows Server OS, SharePoint, MS SQL, Office Suite)
- Good knowledge of other technologies used in IT infrastructures, Virtualization, Networks, SANS storage, Backup, DB and middleware and Cloud technologies
- Understanding End to End architecture and requirements for applications including H/W, Servers, Virtualisation, Backup services and connectivity
- Excellent written and verbal communication skills both in Polish and English
- Ability to work independently with minimal supervision, effectively assuming project ownership and manage all aspects of a project rollout from beginning to end
- Ability to work well with vendors/outsourcing partners
- Project Management Experience
- Standard job employment contract
- Stable employment with great atmosphere :)
- International environment
- Continuous Development Opportunities
- Speaking English on a daily basis
- Office located near Janki
If you feel this is what you have been looking for, now all you need is to apply.
We are waiting for your CV in English.
Poznaj
ForManWay
ForManWay to zarówno agencja rekrutacyjna, jak i firma oferująca kompleksowy konsulting w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, której główną specjalizacją jest m.in. pozyskiwanie talentów, poszukiwanie pracowników w ramach headhuntingu oraz udzielanie wsparcia w obszarze procesów HR. Pracujemy głównie dla branży: IT, technicznej oraz finansowej, choć cenimy sobie także możliwość realizacji nietypowych projektów w dowolnym obszarze, nierzadko niszowym.
Naszą główną siedzibą jest Warszawa, ale poszukujemy kandydatów zarówno w całej Polsce, jak i na terenie Europy, Rosji oraz Afryki Południowej. Nasz zespół składa się z osób, które od wielu lat związane są z obszarem rekrutacji, rozwojem talentów, szkoleniami i doradztwem zawodowym. Jednocześnie tworzymy interdyscyplinarne środowisko, które wzajemnie się wspiera i motywuje.