Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób, które chciałaby wykorzystać swoje umiejętności lingwistyczne,aby rozpocząć profesjonalną karierę w IT jako Support Analyst.
Na tym stanowisku nie jest wymagane doświadczenie. Twoja praca rozpocznie się od intensywnego szkolenia z systemów oraz rozwiązań, którymi dysponuje nasz klient
Do Twoich zadań należeć będzie mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników zagranicznych w ramach 1-szej linii wsparcia
W razie skomplikowanych problemów eskalacja do 2/3 linii wsparcia
Będziesz pracować w młodym, dynamicznym i międzynarodowym środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpański
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość innych języków mile widziana
- Komunikatywność oraz proaktywna postawa
- Gotowość do rozwoju w branży IT
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i /lub w obsłudze klienta
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, roczna premia, fundusz kulturalny – bilety do kina, ect)
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach
- Atrakcyjne wynagrodzenie