Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należy:
Udzielanie użytkownikom wsparcia technicznego w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania:
- Praca w ramach zespołu wsparcia technicznego polegająca na udzielaniu pracownikom biura lokalnego wsparcia technicznego w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania, w tym: koordynacja zapytań do Service Desku kierowanych przez użytkowników; wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem; a także instalowanie i konserwowanie komputerów stacjonarnych,laptopów, drukarek i innego sprzętu oraz rozdysponowywanie sprzętu.
Aktywny udział w działaniach obejmujących wsparcie techniczne:
- Oczekujemy, że osoba zatrudniona na stanowisku IT Support Specialist będzie aktywnie uczestniczyć w udzielaniu wsparcia technicznego, co wiąże z osobistym zaangażowaniem w kształcenie i rozwój, dzieleniem się informacjami z innymi, rozwijaniem kompetencji w wielu dziedzinach, przygotowywaniem artykułów rozbudowujących bazę wiedzy, reprezentowaniem zespołu wsparcia technicznego w zespołach projektowych.
Wymagania ogólne:
- Dyplom studiów wyższych z zakresu informatyki;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
- Doskonałe umiejętności interpersonalne;
- Rozwinięte zdolności organizacyjne i w zakresie planowania;
- Umiejętność pracy w wymagającym środowisku oraz dotrzymywania terminów przy napiętym terminarzu;
- Umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie;
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
Umiejętności techniczne:
- Praktyczne doświadczenie w rozwiązywaniu problemów urządzeń podręcznych (komputery osobiste, drukarki)
- Doświadczenie w udzielaniu wsparcia w zakresie następujących programów użytkowych/ aplikacji:edytory tekstu (MS Word 2010), systemy zarządzania dokumentami (Interwoven),programy pocztowe (MS Outlook), programy raportowania czasu pracy (DTE),arkusze kalkulacyjne i programy do tworzenia prezentacji (MS Excel/MS Powerpoint),aplikacje komunikacji zdalnej/ aplikacje zabezpieczające (Citrix/Secure ID).
- Wiedza administracyjna oraz doświadczenie w zakresie produktów administracyjnychMicrosoft, w tym (w szczególności) Windows 7-8/Active Directory, Exchange,Windows Server 2003-2012;
- Rozumienie zasad funkcjonowania Networking DirectoryServices, Microsoft ADS, LDAP, TCP/IP DHCP, DNS, WINS.
- Stabilne zatrudnienie
- Umowa o pracę
- Ubezpieczenie medyczne
- Multisport