IT Support Specialist
Miejsce pracy: Łódź
Craftware to doskonałe miejsce pracy dla ludzi ambitnych, otwartych, lubiących nowe wyzwania. Do naszego zespołu szukamy kreatywnych osób, gotowych na ciągły rozwój oraz udział w najbardziej innowacyjnych projektach rynku IT.
Obowiązki:
- Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT wszystkich użytkowników aplikacji salesforce zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Koordynacja zgłoszeń, monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie zgłoszenia,
- Pilnowanie SLA, OLA,
- Kontakty z lokalnymi oddziałami IT (3 linia wsparcia), grupy zewnętrzne,
- Zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na platformach salesforce,
- Komunikacja dotycząca awarii, nieprawidłowości lub nowych releasów,
- Monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT,
- Rozwiązywanie problemów obejmujących sieć globalną we współpracy z dostawcami usług,
- Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia,
- Tworzenie raportów dotyczących szkoleń użytkowników,
- Monitorowanie nieaktywnych kont użytkowników,
- Zarządzanie grupami w Active Directory/tworzenie takich grup.
Wymagania:
- Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność posługiwania się językiem w sposób formalny,
- Znajomość zagadnień ITIL,
- Zdolność analizowania i efektywnego rozwiązywania problemów,
- Umiejętność pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonania zadania,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość,
- Zaangażowanie w ciągły rozwój własnych kompetencji,
- Proaktywność.
Oferujemy:
- Pracę w ciekawych, dynamicznych projektach z bliską i szczerą współpracą z klientem,
- Otwartą ścieżkę kariery i awansu zawodowego wraz z rozwojem firmy,
- Szkolenia wewnętrzne oraz wsparcie w certyfikacji,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Pakiet benefitów.