Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym. Obecnie, w związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów do działu Helpdesk w departamencie IT na stanowisko:
IT Support Specialist / Helpdesk
Nr Ref.: ITS/06/2011
Opis stanowiska:
- Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych;
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem;
- Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania;
- Utrzymanie infrastruktury informatycznej na jak najwyższym poziomie dostępności oraz bezpieczeństwa.
Wymagania:
- Możliwość podjęcia pracy w krótkim terminie;
- Wykształcenie informatyczne lub pokrewne (studenci mile widziani);
- Znajomość budowy komputerów oraz systemów informatycznych;
- Znajomość systemów operacyjnych Windows;
- Znajomość Active Directory – warunek konieczny;
- Znajomość konfiguracji oraz diagnostyki sieci LAN;
- Umiejętność instalacji urządzeń sieciowych ;
- Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Ciekawą pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie;
- Pełny pakiet socjalny.