If you are looking for amazing challenges and you are passionate about IT-Business World – join us, participate in creating the best in class place to work and start a great journey now.
We are creating an SAP & IT competency center (GSO) providing IT services to Deutsche Telekom in Europe - a place full of ambitious people, creative ideas and positive energy.
As an IT Support Administrator you will be responsible for:
- IT On-boarding for new hires and system configuration
- Assistance and governance for new software updates and security releases
- IT daily Support for GSO organization which is providing IT services for Deutsche Telekom Group
- Creation of advanced excel files for different reports formats (budget planning, forecasting, requirements management,)
- Improving and automating daily tasks by providing new solutions/sites based on Share Point 2010/2013 technology
Requirements:
- At least 1-2 years experience in IT support
- Good understanding of IT Architecture
- Good knowledge of MS Windows, Office (advanced level for MS Excel including VBA for application)
- Good Knowledge of Microsoft Share Point 2010 or 2013 will be an advantage
- Strong analytical, troubleshooting and problem solving skills
- Effective communication skills and service oriented to help others
- Communicative written and spoken English,
- Communicative spoken German.
T-Mobile, as the “top employer of 2016 in Poland” can offer to you:
- Extensive development opportunities
- Excellent benefits and inclusive environment
- Challenging job in a dynamic and multinational environment
- Chance to get known and to introduce ITIL standards in the global company
- Opportunity to participate in strategic projects and to learn from experience project managers, consultants and experts
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.