CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Stanowisko stwarza szanse na przekucie Twoich umiejętności i kompetencji w satysfakcję klienta. Ponadto będziesz mieć okazję pomagać zarówno pierwszej jak i drugiej linii wsparcia, poprzez przyjmowanie wniosków przez e-mail, telefon, system ticketowy, a następnie rozwiązywanie tychże problemów. Dlatego wymagane są zarówno: wiedza z zakresu IT oraz umiejętności interpersonalne. Będziesz miał możliwość kontaktu z klientami oraz zapewniania praktycznych porad dotyczących ich zapotrzebowania. W ten sposób będziesz miał szansę doskonalić swoje umiejętności obsługi klienta, jednocześnie poprawiając jakość usług.
Zadania:
- Administracja użytkownika w Active Directory, Safenet, IAM, XenMobile i inne narzędzia
- Utrzymanie klientów wirtualnych
- Kwalifikowanie przychodzących wiadomości e-mail, tworzenie ticketów
- Pomoc w implementacji rozwiązań wygenerowanych przez 2 linię wsparcia poprzez e-mail bądź telefon
- Przyjmowanie połączeń telefonicznych od użytkowników
- Monitorowanie statusu aktywnych procesów
Wymagania:
Jeśli łączysz wiedzę techniczną z analitycznym myśleniem, to posiadasz najlepsze warunki do pracy na tym stanowisku. Nie wymagamy wykształcenia kierunkowego, najważniejsze dla nas jest znalezienie osoby, dla której satysfakcja klienta oraz jakość świadczonych usług ma kluczowe znaczenie. Ogromną wartością, którą zapewniamy jest kompleksowe szkolenie IT, które sprawi, że powyższe wartości będą mogły być zapewniane bez jakichkolwiek trudności. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w środowisku usługowym lub w zarządzaniu incydentami. Komunikacja w języku angielskim i niemieckim zarówno z kolegami z biura jak i klientami jest tzw. „must to have”
- bonus roczny
- 1 dodatkowy dzień urlopu
- opieka medyczna
- karta multisport
- program multibenefits