Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
It service desk technician
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6491
OBOWIĄZKI:
Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.
Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.
Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
Adres:
Dane kontaktowe:
Sposób kontaktu:
Wymagane dokumenty:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Piotr Gajda
126868143
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
.
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie