Firma paliwowa LUKOIL Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 116 nowoczesnych stacji paliw poszukuje współpracowników do pracy na stanowisku:
IT Service Desk Support
- Bieżące rozwiązywanie problemów i zapytań użytkowników,
- Rejestrowanie, analizowanie, nadawanie priorytetów, przypisywanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników według określonych procedur,
- Monitorowanie zgłoszeń użytkowników i ich eskalacja,
- Monitoring bieżącej pracy aplikacji oraz systemów serwerowych i infrastruktury IT,
- Instalacja i koordynacja funkcjonowania sprzętu komputerowego, telefonów oraz urządzeń biurowych,
- Instalacja i koordynacja aplikacji komputerowych (Microsoft Office)
- Zarządzanie sprzętem IT zgodnie z procedurami wewnętrznymi
- Zapewnianie przestrzegania zasad bezpiecznego użytkowania systemów IT,
- Aktualizowanie wiedzy dot. nowych narzędzi i systemów IT,
- Świadczenie serwisu dla użytkowników sprzętu IT,
- Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych.
- Dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego, umożliwiająca komunikację z anglojęzycznymi użytkownikami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
- Znajomość języka rosyjskiego mile widziana
- Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi Windows praz pakietem Microsoft Office,
- Praktyczna znajomość Active Directory,
- Znajomość technologii LAN/WAN – doświadczenie z TCP/IP,
- Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
- Odporność na stres, rzetelność i samodzielność w realizacji zadań,
- Wysoka dynamika działania
- Dyspozycyjność
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,
- Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowo mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na HelpDesk / ServiceDesk
- Znajomość zagadnień baz danych (MS SQL)
- Znajomość zagadnień z dziedziny paliwowych (organizacja pracy stacji paliw, zagadnienia techniczne – dystrybutory, system DOMS, PetroVend, Veeder-Root)