Firma BAKS jest producentem osprzętu elektro-instalacyjnego z branży elektrotechnicznej. Od 30 lat produkuje i dystrybuuje systemy tras kablowych na rynkach zagranicznych oraz krajowym.
IT Service desk specialist
Miejsce pracy: Karczew
Opis stanowiska:
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
- Bieżąca obsługa techniczna biur oraz hal produkcyjnych z zakresu obowiązków działu IT.
- Utrzymanie działania urzadzeń biurowych oraz stanowisk pracowników w szeroko rozumianym zakresie.
- Obsługa zgłoszeń oraz wykonywanie raportów.
- Serwisy urządzeń, drukarek itp.
- Kontakt z dostawcami oraz wsparciem wew. i zew.
- Elastyczne podejście do harmonogramu prac w celu zapewnienia pomocy w rozwiązywaniu kwestii i sytuacji wymagających pilnego wsparcia.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane ukończone studia wyższe na kierunku związanym z IT.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym i umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej.
- Znajomość systemów MS, Linux, pakietów biurowych.
- Umiejętność pracy samodzielnej, jak i w zespole.
- Komunikatywność oraz chęć do pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy
- pakiet socjalny m.in. dofinansowanie karty sportowej, autobus pracowniczy
- ubezpieczenie grupowe