Grupa CIECH w związku z procesem centralizacji działu IT tworzy centralny dział Service Desk. W związku z tym poszukujemy osoby z pasją, zaangażowaniem oraz doświadczeniem, która obejmie stanowisko Szefa Pionu Wsparcia IT Grupy CIECH.
IT Service Desk Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Stworzenie Centralnego międzynarodowego Service Desk dla grupy CIECH
- Wdrożenie organizacji ServiceDesk opartej o ITIL i model usługowy
- Wdrożenie systemu ITSM - ServiceNow
- Stworzenie umów SLA oraz utrzymywanie ich
- Zapewnienie obsługi użytkowników z zachowaniem odpowiedniego poziomu SLA wraz z systemem monitoringu KPI
- Rozliczanie dostawców zewnętrznych oraz wewnętrznych z realizacji SLA
- Nadzór nad procesem obsługi zgłaszanych incydentów
- Przygotowywanie analiz i raportów z powierzonego obszaru
- Kontrola jakości obsługi i poziomu satysfakcji użytkowników
- Koordynowanie procesu komunikacji z użytkownikami
- Współpraca z lokalnymi i globalnymi partnerami
- Nadzór nad utrzymaniem aktualnej ewidencji sprzętu IT
- Realizacja lokalnych i globalnych projektów IT w obszarze wsparcia użytkowników
- Przygotowywanie procedur i instrukcji operacyjnych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami sprzętu i usług
- Zarządzenie międzynarodowym zespołem
Wymagane kwalifikacje:
- Praktyczna, perfekcyjna znajomość ITIL potwierdzona certyfikatami oraz prowadzonymi projektami
- Doświadczenie w budowaniu oraz zarządzaniu organizacją SERVICE DESK
- Mile widziane doświadczenie w branży produkcyjnej
- Mile widziana znajomość systemów ITSM
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Wysokie umiejętności zarządzania zespołem
- Biegły angielski
Oferujemy:
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu
- Stanowisko o dużej samodzielności
- Ciekawe wyzwania i wysokie możliwości rozwoju zawodowego
- Pracę w komfortowym biurowcu zlokalizowanym obok stacji metra Wilanowska