W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
The role will be responsible for managing the delivery of IT services and operations in Europe - team size 6-10 people. The main goal of the role is to improve continuously the satisfaction of internal customers and IT users with and adequate cost. This position is responsible for both Service Operation and Service Transition
Client Details
Our Client is a multinational FMCG company based in Kujawsko-Pomorskie voievodship.
Description
- Leading the Service and Delivery team for Europe
- Day-to-day running and monitoring of existing live services
- Maintain roadmap of contracted services
- Management of internal and external service providers, Vendor and Contractor Management
- Building effective cross-team relationships to ensure proper service delivery to the end user
- Fulfillment of Service Level Agreements (SLAs) and Operation Level Agreements (OLAs)
- Metrics and KPI's analysis to identify areas where action is needed
- Coordination of Service Transitions to ensure transitions without gaps and excellent quality
- Adequate planning and quality of training and documentation for Service Transitions
- Close cooperation with all involved and affected areas like Regional IT Managers, Hosting team, Project Management team etc.
- Provide accurate regular and on-demand reporting
Profile
- Master's degree in Information Technology or equivalent
- At least 5 years of experience in Service Delivery Management in a complex multi-country organization
- End-to-end understanding of IT services as well as user management and IT users' needs
- Proven hands-on experience with ITIL methodology (ITIL v3 or 4 Foundation Level), processes and Service Delivery
- Understanding of Service Desk (or equivalent), desktops, laptops, servers, office software, applications ideal SAP, telephony, telecommunications technologies and backup procedures
- Experience in Vendor and Contractor Management
- Familiarity with ITSM tools like ServiceNow or similar
- Analytical approach to all aspects of IT Service Delivery within ITIL context
- Business and customer focused while striving for excellent service quality
- Understanding of organizational culture and its impact on the employee engagement
- Good communication and team coordination skills
- Readiness to business travel (approx 15%)
- Fluent English and Polish
Job Offer
- Working in an international and multicultural environment
- International IT career
- Availability of modern tools
- Pleasant working atmosphere
- Values and people oriented organizational culture
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.