Nr ref.: ASZ/PM/EON/01
Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej.
W ramach linii Transforming Industries świadczymy szeroką gamę usług – od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, projektowaniem rozwiązań, po tworzenie oprogramowania. W ramach obszaru Avenga IT Professionals oferujemy outsourcing najwyższej klasy specjalistów w trzech modelach współpracy: staff augmentation, team leasing i rekrutacje stałe.
Łączymy kreatywność i innowacyjność z umiejętnością szybkiej realizacji kompleksowych projektów nastawionych na uzyskanie wymiernych korzyści oczekiwanych od dużego dostawcy rozwiązań IT.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT.
Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA. W Polsce działamy od 2004 roku (poprzednio pod nazwą IT Kontrakt).
Avenga is a global IT and digital transformation champion. We deliver strategy, customer experience, solution engineering, managed services, software products and outsourcing services like: staff augmentation, team leasing and permanent employment.
Together, we are more than 2500 professionals with over 20 years of experience. We are present in Europe, Asia and the USA.
- Planowanie zakresu projektu, w tym koordynowanie procesu definiowania wymagań biznesowych i technicznych do systemów informatycznych
- Tworzenie harmonogramu
- Planowanie budżetu, tworzenie planu wydatków i realizacja rozliczeń
- Planowanie zasobów
- Zarządzanie ryzykiem
- Opracowywanie koncepcji i planów wdrożeń
- Zarządzanie zmianami zgłaszanymi do projektu (Change Requests)
- Planowanie prac zespołu projektowego, monitorowanie i raportowanie statusu projektu
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu dużymi i średnimi projektami związanymi z budową/rozwojem oprogramowania w roli IT Project Managera po stronie wykonawcy (wewnętrznego lub zewnętrznego)
- Wykształcenia wyższe informatyczne lub pokrewne
- Doświadczenie w pracy w złożonych strukturach organizacyjnych i w pracy z wieloma interesariuszami projektu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym w tym w planowaniu, zlecaniu i rozliczaniu prac
- Doświadczenie w negocjacjach i zarządzaniu dostawcą i kontraktem po stronie klienta
- Doświadczenie w specyfikowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej
- Znajomość metodyk/standardów zarządzania projektami, np. PMBoK, Prince2, Agile PM, Scrum
- Certyfikat Prince2 Professional, PMP lub równoważny
- Praktyczną znajomość cyklu wytwarzania oprogramowania oraz stosowanych w tym obszarze technik i narzędzi (w tym dokumentacji)
- Nastawienie na zrozumienie biznesowych uwarunkowań realizowanych projektów
- Samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za realizowane zadania
- Dobre umiejętności interpersonalne i komunikatywność
- Umiejętności analitycznie i kreatywnego znajdowania rozwiązań
- Znajomość języka angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym (B2)