Zadania:
• Koordynowanie oraz monitoring prac w ramach realizowanych projektów związanych z rozwojem software"u
• Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z Klientem oraz dostawcami (cotygodniowe telekonferencje, spotkania, raporty)
• Analiza biznesowa wymagań Klienta
• Odpowiedzialność za implementacje nowych funkcjonalności
• Tworzenie planów realizacji projektów
• Współpraca z działem sprzedaży
• Zarządzanie zespołem projektowym (Programiści, Testerzy)
• Tworzenie specyfikacji rozwiązań dedykowanych dla Klienta
• Ocena ryzyka
• Prowadzenie projektów w metodologii SCRUM
• Współpraca Architektem rozwiązań
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku IT Project Manager poparte prowadzeniem różnorodnych projektów IT
• Znajomość zagadnień programistycznych (mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Programisty/Testera)
• Obszerna wiedza z zakresu metodologii oraz teorii zarządzania projektem
• Proaktywne podejście do realizowanych zadań
• Doskonałe umiejętności komunikatywne
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Certyfikaty zarządzania projektem PMP lub PRINCE2
• Biegła znajomość języka angielskiego
Oferta:
• Elastyczna forma zatrudnienia
• Elastyczny czas pracy
• Prywatna opieka zdrowotna
• Karta MultiSport
• Stabilne środowisko pracy
• Bezpośredni wpływ na kształt projektów
• Praca w miłej i przyjaznej atmosferze
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.