IIIT to zespół entuzjastów, którzy rozumieją biznes i czują się jego częścią, a przez to wspierają jego rozwój nowoczesnymi, zaawansowanymi rozwiązaniami IT. Działamy w bardzo dynamicznym środowisku z wykorzystaniem zwinnych metodyk zarządzania projektami i wytwarzania oprogramowania. Jesteśmy firmą o polskich korzeniach, która wyrosła ze startup’u, a teraz odnosi liczne sukcesy międzynarodowe. Kładziemy nacisk na wykorzystywanie oprogramowania w celach zwiększania efektywności procesów biznesowych – począwszy od skutecznego dotarcia do klientów, aż po wielowymiarowe analizy inspirujące nowe pomysły na biznes.
Oferujemy:
-
pracę nad złożonymi systemami informatycznymi
-
pracę w zespołach korzystających z metodyk zwinnych (Scrum/Kanban/XP)
-
kontakt z najnowszymi technologiami (wykorzystujemy większość popularnych języków programowania)
-
możliwość realizowania własnych, innowacyjnych pomysłów
-
elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu
-
współpracę z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem, dla których dzielenie się wiedzą stanowi najwyższą wartość
-
szkolenia wewnętrzne, udział w spotkaniach branżowych
-
dobre warunki pracy, nowoczesny sprzęt, owoce, soki i dobrą kawę
-
dostęp do świadczeń typu Multisport i Medicover,
-
swobodną atmosferę, brak dress code’u, nieformalne relacje
-
mnóstwo wyzwań i szans rozwoju
-
nowoczesne, doskonale skomunikowane biuro w centrum Warszawy
Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:
- identyfikacja i analiza potrzeb oraz wymagań rozwoju usług IT
- szacowanie oraz planowanie kosztów projektów
- identyfikacja i planowanie zasobów (sprzętowych i osobowych)
- zarządzanie realizacją projektów na każdym etapie (koncepcja, analiza i projektowanie rozwiązań, realizacja i testy, koniecznie zmiany procesów utrzymania)
- zarządzanie relacjami z dostawcami zewnętrznymi (RFI, RFP, negocjacje, odbiory)
- ścisła współpraca z managerami i zespołami realizującymi funkcje utrzymania usług IT
- samodzielne proponowanie oraz wdrażanie usprawnień i optymalizacji w obszarze utrzymania usług IT
Oczekujemy od Ciebie:
- przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy w branży IT
- przynajmniej 2 lat doświadczenia w roli managera i/lub project managera w obszarze utrzymania usług IT
- znajomości zagadnień z zakresu: infrastruktura fizyczna i logiczna IT (sieciowa i serwerowa), aplikacje usługowe IT (poczta elektroniczna, VoIP, aplikacje i rozwiązania CC, JIRA)
- znajomości standardów świadczenia usług IT (ITIL)
- doświadczenia we współpracy z odbiorcami usług (klientami biznesowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz we współpracy z dostawcami zewnętrznymi
- znajomości metodyk prowadzenia projektów
- inicjatywy, kreatywności i skuteczności w dążeniu do celu
Dodatkowo będziemy zadowoleni, jeśli:
- potrafisz skutecznie kształtować swoją rolę jako lidera, jak również budować zaangażowanie członków zespołu projektowego
- oraz jesteś zaangażowany i twórczy w zakresie rozwiązywania problemów i „last but not least" – posiadasz poczucie humoru :-)