PGE SystemyWarszawa, ul. Sienna 39
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
Główne obowiązki: zarządzanie zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za utrzymanie oraz rozwój platformy Salesforce, planowanie i koordynowanie projektów związanych z wdrażaniem nowych funkcjonalności oraz optymalizacja istniejących procesów, współpraca z innymi działami...
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy do zawierania transakcji na produktach skarbowych iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące wdrażania i zmian w procesie obsługi produktów skarbowych w kanałach cyfrowych,analizujesz potrzeby...
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
Opis stanowiska: Śledzenie trendów technologicznych i proponowanie zastosowania najistotniejszych z nich w bieżącej ofercie usług, Koordynacja działań związanych z rozwojem narzędzi Power Platform w organizacji (Power BI, Power Apps, Power Automate), Modelowanie potencjalnych rozwiązań,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 godz.
What awaits you! Manage and support national and EU-wide purchasing projects and initiatives (tenders, cost optimization, sustainability, process improvements, etc.) and work proactively in our global purchasing team. Build effective relationships with stakeholders and ensure a high level of...
Podstawowe obowiązki: Koordynacja i nadzór robót montażowych wykładzin podłogowych; Przygotowywanie ofert handlowych; Dodatkowo: Doradztwo w zakresie produktów i technologii Sprzedaż produktów firmy w regionie; Nawiązywanie współpracy i dbanie o rozwój relacji z inwestorami, firmami...
Na co dzień w naszym zespole: jako kierownik zespołu zarządzasz pracą zespołu specjalistów zajmujących się ryzykiem operacyjnym, którzy: tworzą rozwiązania systemowe w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym w Banku i Grupie Kapitałowej Banku, doskonalą metody identyfikacji, oceny,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Firma Polanglo Sp. o.o. działająca od ponad 30 lat sieć księgarni i hurtowni o profilu edukacyjno-językowym, zatrudni pracownika na pełen etat na stanowisko:
IT Project Manager / Product Owner
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Opieka nad kluczowymi aplikacjami biznesowymi firmy POLANGLO (ERP, WMS, B2B, B2C) oraz prowadzenie projektów związanych z rozwojem tych aplikacji.
Prowadzenie projektów informatycznych wdrożeń i oprogramowania B2B, B2C w tym opisywanie wymagań, współpraca z dostawcami.
Kontrola utrzymania aplikacji w tym analizowanie zgłoszeń od użytkowników i przekazywanie do dostawcy.
PGE SystemyWarszawa, ul. Sienna 39
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
Główne obowiązki: zarządzanie zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za utrzymanie oraz rozwój platformy Salesforce, planowanie i koordynowanie projektów związanych z wdrażaniem nowych funkcjonalności oraz optymalizacja istniejących procesów, współpraca z innymi działami...
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy do zawierania transakcji na produktach skarbowych iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące wdrażania i zmian w procesie obsługi produktów skarbowych w kanałach cyfrowych,analizujesz potrzeby...
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
Opis stanowiska: Śledzenie trendów technologicznych i proponowanie zastosowania najistotniejszych z nich w bieżącej ofercie usług, Koordynacja działań związanych z rozwojem narzędzi Power Platform w organizacji (Power BI, Power Apps, Power Automate), Modelowanie potencjalnych rozwiązań,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 godz.
What awaits you! Manage and support national and EU-wide purchasing projects and initiatives (tenders, cost optimization, sustainability, process improvements, etc.) and work proactively in our global purchasing team. Build effective relationships with stakeholders and ensure a high level of...
Podstawowe obowiązki: Koordynacja i nadzór robót montażowych wykładzin podłogowych; Przygotowywanie ofert handlowych; Dodatkowo: Doradztwo w zakresie produktów i technologii Sprzedaż produktów firmy w regionie; Nawiązywanie współpracy i dbanie o rozwój relacji z inwestorami, firmami...
Na co dzień w naszym zespole: jako kierownik zespołu zarządzasz pracą zespołu specjalistów zajmujących się ryzykiem operacyjnym, którzy: tworzą rozwiązania systemowe w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym w Banku i Grupie Kapitałowej Banku, doskonalą metody identyfikacji, oceny,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.