- Lead or support Business Digitalization & Technology projects
- Ensure close cooperation with dedicated internal and external project teams
- Ensure collaboration with all stakeholders involved during the design and development phases of products
- Produce technical specifications for development teams so that product features are fully understood and to ensure compliance with business priorities
- Prepare the deployment of solutions and train end users on new solutions
- 2-3 years of IT project management experience
- Staying in touch with latest innovations in IT and guest technology solutions, networking, TCP/IP and basic security knowledge/experience
- With knowledge of current Microsoft applications and operating systems, including Windows Server, desktop operating systems, Hyper-V, Active Directory and Office 365 and Azure is welcome
- Academic IT background will be an advantage
- Good communication skills, be able to tailor technical knowledge appropriately for the audience
- Awareness of and ability to adhere to specific standards and quality requirements
- Ability and willingness to learn new technologies
- Very good level of spoken and written English
- Very strong organizational skills, project approach and solution oriented
- Guest oriented and service minded, with attention to quality
- Ability to work in a team
- Self-confident and good interpersonal skills
- Operational experience in the hospitality industry is welcome
- Work in a dynamic, international team on projects including Poland and more Eastern and Northern European countries
- Opportunity for an international career and development in Orbis / AccorInvest network structures
- Training enhancing professional qualifications
- Social benefits, including private health care sport cards and hotel discount
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.