SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem branży tranzytowej w Polsce, poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Zatrudniona osoba będzie pracować w interdyscyplinarnym, międzynarodowym zespole projektowym odpowiedzialnym za rozwój rozwiązań IT dla branży tranzytowej.
-
Określenie celów oraz priorytetów realizowanych projektów, planowanie, organizowanie i monitorowanie realizowanych projektów
-
Aktualizacja aplikacji internetowej i wdrażanie nowych rozwiązań zmian, nowości i ulepszeń
-
Formułowanie celów i definiowanie zakresu projektów na potrzeby zgłaszane przez klientów jak również inicjowanie nowych rozwiązań
-
Koordynacja pracy zespołu projektowego, nadzorowanie terminowości i jakości prac
-
Organizacja i zarządzanie podwykonawcami
-
Raportowanie postępu prac
-
Dbanie o właściwą komunikację oraz relacje z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
-
Wykształcenie wyższe
-
Minimum 8 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami IT
-
Wysoki poziom umiejętności liderskich poparty ugruntowanym doświadczeniem w zarządzaniu zespołami IT
-
Dobra znajomość narzędzi wspierających proces zarządczy MS Project, Microsoft Office
-
Znajomość J2EE
-
Biegła znajomość języka angielskiego
-
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-
Znajomość zagadnień z obszaru branży tranzytowej i systemu NCTS2 będzie dodatkowym atutem
-
Pracę na pełen etat w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych