TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Nasz Klient - amerykańska firma informatyczna, która tworzy inteligentne systemy monitorowania i analizy danych dla restauracji, sklepów i sklepów na całym świecie. Główny oddział w USA przoduje w dostarczaniu zautomatyzowanych rozwiązań nadzoru w Ameryce Północnej, a w wyniku fuzji w sierpniu 2018 r. wszedł na polski rynek. Technologia firmy umożliwia zarządzanie firmą wirtualną i zapobiega stratom w przedsiębiorstwach wielopodmiotowych. Dzięki zestawowi "wirtualnych oczu" obserwujących nieprzerwanie działalność na każdym poziomie, pomagamy oszczędzać czas i usprawniać procesy wewnątrz firmy. Wszystkie dane są dostępne w dowolnym momencie "w chmurze'. Obecnie oddział polski tworzy produkty dla ponad 100 globalnych marek z 42 000 aktywnych lokalizacji. Zapewniają rozwiązania mobilne zapobiegające stratom, spójne z danymi, zintegrowane z każdą przeglądarką, intuicyjne, łatwe w użyciu. Posiadają ponad 20-sto letnie doświadczenie. Współpracują m. in. z: KFC, DQ, IHOP, Pizza Hut, Denny"s, Yum!. Obecnie do swojego zespołu poszukują osoby na stanowisko:
IT Product Manager (systemy antyfraudowe)
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 42680#20110041
Zakres obowiązków:
- Analiza wymagań i danych przetwarzanych przez systemy POS klienta.
- Pomoc w konceptualizacji i definiowaniu nowych funkcji systemu w integracji POS i obszarze przetwarzania danych.
- Ciągłe skanowanie aktualnej konkurencji i nadchodzących nowych rozwiązań.
- Definiowanie wymagań produktu i przypadki użycia dla nowych obecnych i nowych integracji POS.
- Badania trendów w branży, aby zrozumieć stanowisko konkurencji i odkryć nowe możliwości.
- Reprezentowanie klienta w procesie rozwoju.
- Utrzymywanie i ustalanie priorytetów backlogu produktu.
- Wspieranie zespołu programistów w razie jakichkolwiek pytań.
Wymagania:
- Doświadczenie w POS, kasach fiskalnych i systemach przetwarzania danych.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika produktu, najlepiej w środowisku IT.
- Doświadczenie w zarządzaniu i dostarczaniu wyników za pośrednictwem innych.
- Umiejętności w środowisku Agile (Scrum, Kanban).
- Umiejętność organizowania, ustalania priorytetów i zarządzania wieloma priorytetami i projektami.
- Certyfikat Professional Scrum Product Owner będzie plusem.
Oferujemy:
- Możliwe formy współpracy:
- umowa o pracę
- kontrakt B2B (płatny urlop 26 dni + 80% płatne L4)
- Możliwość całkowitej pracy zdalnej
- Stabilne środowisko pracy - stawiamy na długoterminową współpracę
- Elastyczne godziny pracy (8/10 - 16/18)
- Biuro w centrum Gliwic przy ul. Dworcowej
- Lekcje angielskiego
- Możliwość realizowania własnych pomysłów
- Pracę w komfortowych warunkach:
- gwarantowane miejsce parkingowe - zostaw samochód, rower, hulajnogę
- w pełni wyposażona kuchnia oraz jadalnia