Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

IT Helpdesk Team Leader

QLOC S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1289 dni temu

Masz doświadczenie w branży gier wideo? Poszukujesz stabilnego i przyjaznego środowiska pracy? Chcesz dołączyć do dobrze rozwiniętej i sprawnie działającej firmy, w której twoje obowiązki są jasno określone? Cenisz sobie równowagę między życiem zawodowym a prywatnym? Sprawdź, jak się u nas pracuje!


W QLOC współpracujemy z największymi studiami i wydawcami w branży gier wideo, m.in. EA, Capcom, Warner Bros., CD PROJEKT RED, Activision czy BANDAI NAMCO Entertainment. Nasz szeroki zakres najwyższej jakości usług obejmuje development, testowanie i lokalizację. Pracujemy na wszystkich największych platformach, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz silników takich jak Unreal Engine, Frostbite czy REDengine. Pomagaliśmy ulepszać i adaptować takie marki jak Devil May Cry, Dark Souls Remastered, Mortal Kombat, Cyberpunk 2077 (i wiele innych) na nowe platformy, czerpiąc z tego ogromną radość i dzieląc pasję z graczami na całym świecie.

 

Jeśli więc chcesz pracować nad czymś nowym i ekscytującym, masz szansę dołączyć do naszego zespołu jako:

IT Helpdesk Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynacja pracy zespołu Helpdesk w dwóch lokalizacjach (Warszawa i Gdańsk).
  • Sporządzanie raportów dla Dyrektora działu IT (przełożonego).
  • Komunikacja z klientami i dostawcami.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu IT.
  • Zarządzanie projektami realizowanymi przez dział Helpdesk.
  • Koordynacja wdrażania nowych rozwiązań IT.
  • Koordynacja i nadzorowanie rozwiązywania problemów zgłoszonych przez system ticketowy.
Wymagania:
  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Zaawansowana znajomość systemów operacyjnych MS Windows na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość pakietu Microsoft 365.
  • Podstawowa wiedza z zakresu działania sieci.
  • Znajomość pracy w środowisku domenowym.
  • Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
  • Bardzo dobra znajomość działania systemów developerskich Sony, Microsoft, Nintendo.
  • Wiedza praktyczna dotycząca zarządzania usługami Microsoft 365.
  • Samodzielność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i systematyczność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
  • Umiejętność identyfikowania, rekomendowania i wdrażania usprawnień w istniejących procesach.
  • Umiejętność dostosowywania się do zmian oraz rozwiązywania złożonych problemów.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie na obsługę klienta.
  • Dbanie o rozwój pracowników poprzez udzielanie informacji zwrotnej i dobieranie adekwatnych działań rozwojowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2), znajomość języka polskiego na poziomie C2.
  • Otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji.
Dodatkowymi atutami będą:
  • Umiejętność rozwiązywania problemów z grami video (PC, konsole).
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie studiów).
  • Doświadczenie w branży gier (gamedev). Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami.
  • Znajomość ITIL.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym.
  • Codzienny kontakt z najnowszymi technologiami i najwyższej klasy sprzętem komputerowym.
  • Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji poprzez zdobycie oficjalnych certyfikatów firmy Microsoft.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
  • Współfinansowanie pakietu Multisport z dostępem do najlepszych obiektów sportowych, po okresie próbnym.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Enel-Med, po okresie próbnym.
  • Lekcje języka angielskiego lub japońskiego.
  • Smaczną kawę, świeże soki i owoce, fotel do masażu w biurze.