Masz doświadczenie w branży gier wideo? Poszukujesz stabilnego i przyjaznego środowiska pracy? Chcesz dołączyć do dobrze rozwiniętej i sprawnie działającej firmy, w której twoje obowiązki są jasno określone? Cenisz sobie równowagę między życiem zawodowym a prywatnym? Sprawdź, jak się u nas pracuje!
W QLOC współpracujemy z największymi studiami i wydawcami w branży gier wideo, m.in. EA, Capcom, Warner Bros., CD PROJEKT RED, Activision czy BANDAI NAMCO Entertainment. Nasz szeroki zakres najwyższej jakości usług obejmuje development, testowanie i lokalizację. Pracujemy na wszystkich największych platformach, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz silników takich jak Unreal Engine, Frostbite czy REDengine. Pomagaliśmy ulepszać i adaptować takie marki jak Devil May Cry, Dark Souls Remastered, Mortal Kombat, Cyberpunk 2077 (i wiele innych) na nowe platformy, czerpiąc z tego ogromną radość i dzieląc pasję z graczami na całym świecie.
Jeśli więc chcesz pracować nad czymś nowym i ekscytującym, masz szansę dołączyć do naszego zespołu jako:
- Koordynacja pracy zespołu Helpdesk w dwóch lokalizacjach (Warszawa i Gdańsk).
- Sporządzanie raportów dla Dyrektora działu IT (przełożonego).
- Komunikacja z klientami i dostawcami.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu IT.
- Zarządzanie projektami realizowanymi przez dział Helpdesk.
- Koordynacja wdrażania nowych rozwiązań IT.
- Koordynacja i nadzorowanie rozwiązywania problemów zgłoszonych przez system ticketowy.
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Zaawansowana znajomość systemów operacyjnych MS Windows na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów.
- Znajomość pakietu Microsoft 365.
- Podstawowa wiedza z zakresu działania sieci.
- Znajomość pracy w środowisku domenowym.
- Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
- Bardzo dobra znajomość działania systemów developerskich Sony, Microsoft, Nintendo.
- Wiedza praktyczna dotycząca zarządzania usługami Microsoft 365.
- Samodzielność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i systematyczność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
- Umiejętność identyfikowania, rekomendowania i wdrażania usprawnień w istniejących procesach.
- Umiejętność dostosowywania się do zmian oraz rozwiązywania złożonych problemów.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie na obsługę klienta.
- Dbanie o rozwój pracowników poprzez udzielanie informacji zwrotnej i dobieranie adekwatnych działań rozwojowych.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2), znajomość języka polskiego na poziomie C2.
- Otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Umiejętność rozwiązywania problemów z grami video (PC, konsole).
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie studiów).
- Doświadczenie w branży gier (gamedev). Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami.
- Znajomość ITIL.
- Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B.
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym.
- Codzienny kontakt z najnowszymi technologiami i najwyższej klasy sprzętem komputerowym.
- Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji poprzez zdobycie oficjalnych certyfikatów firmy Microsoft.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
- Współfinansowanie pakietu Multisport z dostępem do najlepszych obiektów sportowych, po okresie próbnym.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Enel-Med, po okresie próbnym.
- Lekcje języka angielskiego lub japońskiego.
- Smaczną kawę, świeże soki i owoce, fotel do masażu w biurze.