Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
IT Helpdesk / Support Team Leader - Lider zespołu wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: STL/WAW/EŁ
Dla naszego klienta poszukujemy specjalisty na stanowisko IT Helpdesk Team Leader do bezpośredniej współpracy (nie outsourcing)
Obowiązki:
- Zarządzanie zespołem, przepływem pracy i zasobów.
- Dbanie o rozwój i motywację członków zespołu.
- Nadzór nad urlopami, zwolnieniami oraz szkoleniami pracowniczymi.
- Przeprowadzanie rekrutacji oraz selekcji do zespołu.
- Odpowiedzialność za zgodność pracy zespołu z polityką firmy.
- Zarządzanie operacyjne.
- Zapewnienie optymalnego świadczenia usług.
- Zarządzanie ważnymi kwestiami związanymi z klientami.
- Tworzenie statystyk i raportów zgodnie z potrzebami.
- Budowanie efektywnych relacji z partnerami biznesowymi.
- Zarządzanie projektami.
- Ciągła poprawa jakości świadczonych usług.
Kwalifikacje:
- Doskonałe zdolności interpersonalne, umiejętność zarządzania oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (10 osób).
- Minimum 2 letnie doświadczenie w środowisku help desk.
- Znajomość j. angielskiego.
- Głębokie rozumienie zagadnień zarządzania zasobami i SLA w ramach usług IT.
- Umiejętność planowania, organizowania i pełnego wykorzystania zasobów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Zdolności negocjacyjne.
- Dogłębna znajomość procedur i polityk wsparcia. Umiejętność ich tworzenia i wdrażania.
- Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- Zaawansowana znajomość środowiska Microsoft - sieci, hardware oraz software.
- Umiejętność podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i nieoczekiwanych.
- Silne wiedza techniczna.
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu.
- Umiejętność skutecznego zarządzania czasem.
- Zdolność do ścisłej współpracy w zespole.
- Doświadczenie w szkoleniu innych.
- Cierpliwość, wyrozumiałość, elastyczność i poczucie humoru.
Oferujemy:
- Stabilna, bezpośrednia współpraca na zasadach B2B lub umowy o pracę.
- Dodatkowe benefity: służbowy samochód, telefon.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju osobistego.
- Świetną atmosferę.
- Elastyczny pakiet benefitów.