Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Responsibilities
- Support users in daily operation issues
- Troubleshoot applications, client server and web-based solution
- Proactive monitoring of applications and infrastructure
- Create andmaintain Service Desk documentation
- Deliver highquality of customer service and ensure compliance with Service Level Agreements(SLAs)
Qualifications
- Minimum 1 year experience in 1st line IT support
- Good Microsoft Windows and Microsoft Office knowledge
- Fluent English
- Bachelor degree
- Experience in using Service Management systems
- Experiencein IP Networks, Remote tools assistant, Active Directory
Benefits
- Competitive benefits and salary package
- International working environment
- Extensive training and developmentprogram
- Clear career path