IT Helpdesk Specialist
Miejsce pracy: Piła
Quad/Graphics jest wiodącym dostawcą druku i rozwiązań dla mediów na rynku globalnym. Podstawą działalności firmy jest zamiłowanie do innowacji i najbardziej zaawansowanych rozwiązań dostępnych na rynku. Nasz zgrany zespół ludzi, wyróżniających się chęcią do podejmowania wyzwań, nieustannie ulepsza rozwiązania oferowane naszym klientom i poszukuje nowych kanałów komunikacji.
Oferujemy:
- Szkolenie przygotowujące do pracy na danym stanowisku
- Pracę w polsko-amerykańskim dziale IT liczącym ponad 500 osób
- Współpracę ze światowej klasy specjalistami IT w zakresie obsługi i zarządzania infrastrukturą informatyczną firmy
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
- Gwarancję przyjaznej atmosfery i możliwość aktywności po pracy
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Świeże owoce w biurze
- Pakiety dofinansowań (prywatna opieka zdrowotna i dentystyczna, pakiety sportowe, ubezpieczenie)
Zakres odpowiedzialności:
- Zapewnienie codziennej, profesjonalnej obsługi zgłoszeń w celu rozwiązywania problemów związanych z infrastrukturą IT
- Rejestracja, zarządzanie i śledzenie zgłoszeń w systemie
- Kontakt z użytkownikiem końcowym i współpraca z działami IT w celu dostarczania koniecznych rozwiązań
- Tworzenie dokumentacji zawierającej instrukcje rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Podstawowa znajomość zagadnień z obszarów IT
- Wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność rozwiazywania problemów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Chęć pogłębiania wiedzy w wybranych dziedzinach IT
- Doświadczenie w pacy na HelpDesk będzie dodatkowym atutem
- Ze względu na współpracę z USA praca w godzinach popołudniowych