Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Jesteśmy międzynarodową firmą odzieżową, która od 40 lat prężnie działa na rynku europejskim. Posiadamy ponad 640 sklepów w 27 krajach, w tym 160 w Polsce. Naszą pasją jest kobieca moda, a inspiracją nasza Klientka, dlatego każdego dnia staramy się spełniać jej marzenia o byciu wyjątkową.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
Telefoniczne udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu i programu kasowego w sklepach Orsay
Rozwiązywanie problemów telekomunikacyjnych we współpracy z operatorami
Instalacja i konfiguracja sprzętu IT, PC, POS, Telefony, Tablety wg procedur
Rejestracja incydentów w komputerowym systemie zgłoszeń
Wsparcie przy projektach wymiany sprzętu, szkoleniach dla użytkowników,
Udział w projektach i wdrożeniach międzynarodowych
DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:
Znasz systemy MS Windows/Android/IOS
Znasz zagadnienia dotyczące sieci komputerowych, łączy DSL
Jesteś osobą komunikatywną, która potrafi pracować pod presją czasu i jest odporna na stres
Posiadasz zdolność analitycznego myślenia i łatwość rozwiazywania problemów
Znasz język angielski w stopniu dobrym
OFERUJEMY
Pracę w międzynarodowym środowisku (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę)
Wiele możliwości indywidualnego rozwoju (szkolenia)
Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. karta rabatowa na zakupy w naszej sieci, dofinansowanie do obiadów i karnetów sportowych, ubezpieczenie zdrowotne, prywatna opieka medyczna)
Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...