eWork Group jest firmą konsultingową, która zajmuje się outsourcingiem kompetencyjnym, rekrutacją specjalistów IT oraz konsolidacją dostawców IT w zależności do zapotrzebowania Klientów na rynku Skandynawskim i Polskim. Aktualnie zarządzamy ponad 5000 kontraktorami na projektach u naszych Klientów oraz realizujemy z sukcesem ponad 2000 projektów rekrutacyjnych.
Dla jednego z największych banków poszukujemy osoby odpowiedzialnej za wsparcie użytkowników w zakresie pierwszej linii (z elementami drugiej). Kandydat powinien biegle posługiwać się językiem angielskim. Będzie pracował z systemami (gotowość do przeszkolenia): Microsoft Windows Server 2003-2008R2, Linux, Unix/Mainframe-IBM Lotus Notes 8.5.
- M.in. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w I bądź II linii wsparcia
- Swobodne komunikowanie się w języku angielskim i swoboda w nawiązywaniu relacji
- Niestandardowe podejście do problemów
- Gotowość do podejmowania nowych zadań i umiejętność adoptowania się do obowiązujących zasad
- Umiejętność pozyskiwania informacji w przypadku niejasnych wytycznych
- Umiejętności analityczne
- Możliwość poszerzania swoich kompetencji w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Dostęp do najnowszych informacji na temat rynku outsourcingu IT w Polsce i Skandynawii
- Narzędzia pracy umożliwiające komfort i elastyczność wykonywanej pracy
- Elastyczne formy zatrudnienia (własna działalność gospodarcza) bądź umowa o pracę
- Pakiet dodatkowych benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i program sportowy
...a przede wszystkim satysfakcję z codziennych obowiązków oraz szanse na współpracę z pasjonatami w swoim obszarze