Accenture jest wiodącą globalną firmą, która świadczy profesjonalne usługi i rozwiązania w obszarach: Strategy, Consulting, Digital, Technology i Operations. Korzystając z globalnego doświadczenia i wysoce specjalistycznej wiedzy z ponad 40 branż, Accenture oferuje unikalne rozwiązania, które łączą biznes i technologię. Ponad 375 tysięcy pracowników pomaga naszym klientom z ponad 120 krajów stać się wysoce efektywnymi przedsiębiorstwami, a także osiągnąć realną wartość dla swoich udziałowców. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Accenture Operations wspiera wiodące organizacje w procesie transformacji istniejącego modelu operacyjnego. Outsourcing procesów biznesowych pozwala obniżyć koszty, przez co firmy stają się bardziej efektywne i mogą szybciej reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Nasz zespół zarządza procesami w takich obszarach, jak finanse, księgowość, marketing, zamówienia czy obsługa klienta, zapewniając ich ciągłość i efektywne działanie.
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
- Identyfikowanie, wykrywanie, oraz usuwanie usterek, udzielanie wskazówek i rad użytkownikom
- Praca w systemie zgłoszeń Service-Now, analiza zgłaszanych problemów, automatyzacja powtarzalnych procesów
- Praca z WDS, SCCM, Active Directory, instalacja obrazów systemowych, monitorowanie poprawek
- Administracja serwerami
- Zarządzanie urządzeniami sieciowymi (Cisco,Juniper)
- Wsparcie systemów wideokonferencyjnych
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów usprawniających pracę działu/firmy
- Dostępność w wymiarze pełnego etatu
- Znajomość systemów operacyjnych Windows (Windows 7, Windows 8, Windows 10)
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych LAN, TCP/IP, DNS, DHCP, proxy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale IT
- Mile widziana znajomość ActiveDirectory, GPO, usługi Windows Deployment Services (WDS), Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), umiejętność pisania skryptów automatyzujących niektóre procesy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy (dostarczamy usługi naszym Klientom w blisko 30 językach obcych)
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientami oraz rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi profesjonalne rozwiązania dla biznesu
-
Działanie zgodnie z filozofią Lean Six Sigma
-
Możliwość współpracy i nauki od utalentowanych kolegów wspierających Twój rozwój
-
Szkolenia i program rozwojowy pozwalający rozwijać Twój potencjał
-
Program wprowadzający dla nowych pracowników New Joiners Programme
-
Możliwość zaangażowania się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
-
Możliwość wzięcia udziału w licznych inicjatywach takich jak: Klub Książki, Klub Kuchni Międzynarodowej, Klub Biegacza Accenture, rodzinne eventy, spotkania kulturowe, zajęcia z fotografii, wspinaczka, pływanie i wiele innych
-
Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karty MyBenefit, ubezpieczenie na życie
-
Przyjazna atmosfera pracy w wielokulturowym środowisku