TEB Akademia Sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych oraz Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko
Miejsce pracy: Poznań
- Rozwój biznesowy, technologiczny ekosystemu i jego narzędzi, które wspomagają realizację celów marketingowo-sprzedażowych firmy (m.in. CRM, Marketing Automation),
- Wsparcie procesowe i technologiczne przy automatyzacji procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta,
- Współpraca przy tworzeniu wizji rozwoju CRM i systemów powiązanych,
- Nadzór i zarządzanie systemem CRM przy współpracy z wewnętrznym zespołem IT oraz dostawcą zewnętrznym,
- Opracowanie harmonogramu i budżetu wdrożenia nowych funkcjonalności oraz modyfikacji systemu CRM i MA,
- Zarządzanie budżetem rozwojowym CRM,
- Kontrolowanie jakości i zgodności oprogramowania z wymaganiami klienta/biznesu,
- Monitorowanie pracy dostawców w zakresie CRM.
- Praktyczna znajomość systemów CRM i Marketing Automation,
- Doświadczenie w pracy na styku biznesu i technologii,
- Analityczny umysł i łatwość rozumienia problemów oraz identyfikowania potrzeb i celów biznesowych,
- Umiejętność mapowania procesów i przenoszenia ich na rozwiązania technologiczne,
- Partnerska postawa oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Doświadczenie w pełnieniu ról lidera lub menadżera projektu,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną,
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne).
- Doświadczenie w pracy na platformie Salesforce, Ipresso, Sales Manago lub innych spełniających podobne funkcje,
- Prowadzenia projektów wdrożeniowych w środowiskach CRM dla funkcji marketingu i sprzedaży.
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Dodatkowe dni wolne od pracy w roku,
- Atrakcyjne warunki korzystania z pakietów sportowych oraz prywatnej opieki medycznej,
- Pracę w dynamicznym, młodym zespole nastawionym na ciągły rozwój i doskonalenie swoich umiejętności,
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko w obszarze IT (w ramach dofinansowanych dla pracowników studiów podyplomowych i szkoleń),
- Miłą atmosferę w zgranym zespole,
- Biuro w centrum Poznania.
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.