Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
- Tworzenie i utrzymanie dokumentacji struktur i procesów biznesowych organizacji oraz ich powiązań z aplikacjami i infrastrukturą IT.
- Wspieranie innych działów oraz projektów w analizie biznesowej oraz zdobywaniu informacji o organizacji.
- Analiza spójności procesów pomiędzy poszczególnymi spółkami oraz regionami działalności grupy kapitałowej.
- Kontrola wpływu projektów oraz codziennej działalności IT na działalność biznesową.
- Nadzór nad zbieraniem, utrzymaniem i obiegiem danych w organizacji.
- Aktywna analiza potencjalnych ryzyk, usprawnień i możliwości rozwoju.
- Okazjonalne (kilka razy w roku) wyjazdy służbowe do krajów Unii Europejskiej.
- Rozwinięte zdolności analityczne, również we współpracy z osobami nieposiadającymi wiedzy technicznej.
- Dobre zrozumienie działania średnich i dużych organizacji, procesów biznesowych oraz prowadzenia projektów.
- Umiejętność modelowania procesów biznesowych w notacji BPMN.
- Umiejętność pracy zespołowej oraz wyczucie niezbędne do działania w dużej organizacji.
- Swobodna komunikacja w języku angielskim.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- Pracę w interesujących projektach z zakresu transformacji cyfrowej w dużej europejskiej firmie, funkcjonującej z sukcesami w kilkunastu krajach
- Możliwość udziału w międzynarodowych przedsięwzięciach
- Dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Praca z dogodnej lokalizacji (Galeria Młociny/Stacja Metra Młociny)
- Możliwość pracy zdalnej
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach
- Zniżka pracownicza na części samochodowe
- Możliwości rozwoju wewnątrz struktury Inter Cars
- Pracę w zespole doświadczonych osób dzielących, się wiedzą
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia