specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w pracach komisji przetargowych, udział w pracach nad realizacją nowych obiektów Uniwersytetu oraz w pracach remontowych i modernizacyjnych, dokonywanie odbiorów prac remontowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych dla kategorii IT, bieżąca realizacja procesów zakupowych zgodnie z ustalonymi procedurami, w tym wytycznymi projektowymi oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie bazami danych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, analizowanie efektywnego i prawidłowego działania baz danych, rozwiązywanie bieżących problemów z...
Specifically, you will: Create, maintain, and update financial master data including general ledger accounts, cost centers, profit centers, and other relevant financial data; Enforce data governance policies and procedures; Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and implement...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
The candidate will join a dynamic global team and be part of the Infrastructure and Operations area. This role focuses on the execution and delivery of the IT SOx Program at the head office and globally Company"s business units.
Main responsibilities:
Execution of detailed multi-year programs to deliver and continually monitor effectiveness of Company's IT SOx requirements, including periodic remote and onsite iternal assessments;
Execution of Test of Design, Test of Effectiveness, Roll Forward Testing and associated controls documentation completion in support of Company's IT SOx activities;
Prepare detailed audit findings, including root cause analysis, and ad-hoc requests to drive and deliver Company's IT SOx programs.
Requirements:
3-4 years relevant international experience within Technology Audit ;
Strong English and Polish communication skill;
Ability to work independently, to successfully multitask and complete difficult assignments within deadlines which may have short lead times;
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w pracach komisji przetargowych, udział w pracach nad realizacją nowych obiektów Uniwersytetu oraz w pracach remontowych i modernizacyjnych, dokonywanie odbiorów prac remontowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych dla kategorii IT, bieżąca realizacja procesów zakupowych zgodnie z ustalonymi procedurami, w tym wytycznymi projektowymi oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie bazami danych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, analizowanie efektywnego i prawidłowego działania baz danych, rozwiązywanie bieżących problemów z...
Specifically, you will: Create, maintain, and update financial master data including general ledger accounts, cost centers, profit centers, and other relevant financial data; Enforce data governance policies and procedures; Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and implement...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...