Najnowsze oferty pracy

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Assistant

Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
8 500 - 9 500 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
883 dni temu

For our Client we are looking for:

IT Assistant
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: IT/2022/rec
  • To provide IT support in the areas of computer networks and systems, software and telecommunications maintenance, equipment for meetings, presentations and audio video conferences;
  • Providing basic troubleshooting of Windows systems, networking, printing, audio video conferencing and other IT services;Support IT stock control, assets distribution and inventory checks;
  • Providing the basic infrastructure support related to maintenance of the end users’ ICT equipment and IT-related services;

 

Indicative tasks for the profile of IT Assistant:

 

  • to provide basic support in Windows systems administration and support the users on IT-related incidents/ problems/ well-known errors (helpdesk support);
  • to manage the local telephone exchange including user support, troubleshooting, telephone installation;
  • to support users and their work stations, telephones, personal digital assistants (PDAs) and other IT equipment;
  • to install, connect and move PC equipment;
  • to manage user accounts.
  • to compare actual IT stock with assets distribution records and database figures to obtain current inventory;
  • to compare actual IT assets distributed to end users with assets distribution records and database figures to obtain current inventory;
  • to prepare and follow-up reports such as inventory balance and shortages;
  • to prepare list of obsolete IT assets and proceed with write-off reports.

Education:

  • successfully completed secondary or higher education related to the IT

 

Work experience: 

  • at least 2 years of professional experience after secondary school: in the field of computer networks and systems, software and communication maintenance, or in the field related to inventory control or warehouse environment maintenance or management.
  • Experience in assisting users with queries or problems related to PCs, peripherals, networks and office automation tools (MSOffice);
  • Experience in diagnosing and resolving incidents and service requests;
  • Good knowledge on Microsoft Operating Systems and Microsoft Technologies – to be verified at the interview;

 

Language skills:

  • very good command of both written and spoken English (at least B2/C1)

 

Computer skills:

  • very good knowledge on Microsoft Operating Systems and Microsoft Technologies support;

  • very good knowledge of hardware environment (PC, printers);
  • very good skills in the main MS Office software (mostly MS Excel);

 

Personal:

  • high level of responsibility and ability to take initiative
  • very developed level of service orientation
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters
  • ability to work in a team
  • contract of employment through the Employment Agency
  • monthly remuneration: 8.500-9.500 PLN gross
  • opportunity for development and promotion
  • work with professionals
 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.

Podobne oferty

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...