Najnowsze oferty pracy

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Śródmieście Asystent działu IT Warszawa-Śródmieście
IT Assistant in Capacity Building Division / Engineering and Acquisition Unit

IT Assistant in Capacity Building Division / Engineering and Acquisition Unit

Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
10 000 - 11 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę / o pracę tymczasową
praca stacjonarna
rekrutacja online
427 dni temu

For our Client we are looking for: 

IT Assistant in Capacity Building Division / Engineering and Acquisition Unit
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: IT/req49/09/2023
Job description:
  • Reviewing technical documentation related to information communication and technology by identifying the technical solutions to be proposed by the ICT suppliers/service providers in the context of meeting expected end user needs, system configuration constraints, alignment with Frontex ICT system configuration and/or policy, data protection and security obligations;
  • Contributing to coordinate the ICT activities in EAQ;
  • Representing its end users, and interfacing the external ICT suppliers/service providers who deliver the technical services; Under the supervision of EAQ Project;
  • Contract Manager, act as technical expert to monitor and control ICT related tasks as derived by the portfolio initiatives and/or procurement activities; Maintaining the list and configuration (inclusive of lifecycle management) of ICT subsystems, equipment, devices, etc. installed in the technical assets owned by Frontex;
  • Process documentation/ Product design/ manufacturing/ acceptance/ operations: Supporting EAQ in the preparation of ICT documentation planned during the systems development lifecycle and establishing ICT procedures while contributing to products acceptance tests.
Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs, IT area preferred.
  • Work experience: at least 2 year of professional experience in the specific area depending on the business needs.
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook).
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language
Personal skills:
  • Hgh level of responsibility and ability to work independently;
  • High level of service orientation;
  • Ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • Ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • Strong sense of accuracy and attention to detail;
  • High level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • Proven organizational skills;
  • Ability to adapt to a dynamic working environment;
  • Ability to learn new skills and software;
  • Ability to work in a team.
We offer:
  • Contract of employment through the Employment Agency;
  • Daily remuneration: 81,12€ net;
  • Medical care, sports card;
  • Opportunity for development and promotion;
  • Convenient location of the office - the centre of Warsaw;
  • Work with professionals.

Number of vacancies: 1

Application deadline: until September 25, 2023

Please be advised that only resumes in English will be considered.

 

 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.

Podobne oferty

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...