Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Naszym Klientem jest prestiżowa, globalna organizacja z branży prawniczej, która zdecydowała o centralizacji usług i stworzeniu w Warszawie swojego centrum IT.
Do tego właśnie centrum poszukujemy obecnie osoby, która zajmie się utrzymaniem i administracją rozwiązań związanych z komunikacją.
Ta pozycja jest kluczową techniczną rolą, odpowiedzialną za działanie, wsparcie i przyczynianie się do ulepszeń całego środowiska komunikacji w firmie. Osoba ta będzie ekspertem w tej dziedzinie technologii. Utrzymanie wysokowydajnych, stabilnych, niezawodnych i odpornych platform komunikacyjnych będzie istotnym aspektem tej roli i będzie obejmować ciągłe ulepszanie obecnej infrastruktury i usług.
- Wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania, monitorowania i odzyskiwania systemów związanych z komunikacją (Skype, Jabber, Teams & Slack), VoIP, usługi SIP i powiązana konfiguracja sieci
- Szerokie doświadczenie w pracy z różnymi dostawcami i specjalistami ds. Produktów w zakresie przesyłania wiadomości, ujednoliconej komunikacji i powiązanych technologii.
- Doświadczenie z Jira, zarządzaniem kontami uprzywilejowanymi, zarządzaniem adresami IP
- Znajomość Exchange Server 2010/2013 - mile widziane 2016 r.
- Znajomość Mimecast
- Zarządzanie AD / DNS
- Praca w prestiżowej organizacji z bogatą tradycja oraz kulturą
- Możliwość realnego wpływu na środowisko pracy
- Możliwość rozwoju oraz szkoleń
- Bardzo dobra atmosfera pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów