Grupa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie poszukujemy dla jednego z naszych Klientów – firmy zajmującej się kompleksowym wykonawstwem obiektów elektroenergetycznych oraz instalacji słaboprądowych – kandydatów na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Opracowywanie i analiza procedur oraz instrukcji instalacji zaprojektowanych urządzeń;
- Wykonywanie schematów wykonawczych dla pracowników realizacji bezpośredniej;
- Nadzór nad powierzonym kontraktem pod względem realizacji założonego budżetu, terminowości oraz jakości wykonywanych prac;
- Sporządzanie odpowiednich dokumentów na każdym etapie realizowania inwestycji (przygotowywanie wniosków materiałowych, kompletowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej);
- Nanoszenie zmian na projektach wykonawczych oraz przygotowywanie projektów powykonawczych (rzuty, schematy blokowe, schematy struktury sieci);
- Koordynacja robót na budowie (prace elektryczne i teletechniczne);
- Utrzymywanie kontaktów z klientami, podwykonawcami oraz dostawcami;
- Ścisła współpraca z kierownikami kontraktu realizującymi poszczególne zadania.
Od kandydata oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia na analogicznym stanowisku;
- Znajomości rynku elektryczno-energetycznego w Polsce;
- Wiedzy z zakresu systemów zabezpieczeń (CCTV, SSWiN, SAP, SKD, DSO);
- Doświadczenia w pracy z instalacjami niskoprądowymi i systemami zabezpieczeń;
- Wykształcenia wyższego ukończonego na kierunkach elektrotechnika, teletechnika, elektronika, telekomunikacja bądź łączność;
- Umiejętności analitycznego myślenia, dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych oraz odporności na sytuacje stresogenne;
- Dyspozycyjności oraz gotowości do wyjazdów służbowych na podległe inwestycje (w ciągu dnia);
- Dobrej organizacji zarządzania budżetem robót oraz umiejętność przygotowywania projektów powykonawczych;
- Prawa jazdy kategorii B.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej oraz premii;
- Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bony oraz prezenty świąteczne;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy – dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji (studia podyplomowe, nauka języka angielskiego);
- Jasno określona ścieżka awansu (poziomo i pionowo);
- Swobodę działania oraz samodzielność w podejmowaniu ważnych decyzji;
- Dogodne godziny pracy;
- Pracę w bardzo dobrze rozwijającej się firmie, wśród doświadczonych zawodowo ludzi.