Ogłoszenie numer: 21864, z dnia 2006-08-03
Contec Sp.j
Contec, firma z branży IT, lider w dziedzinie programów taryfikacyjnych dla abonenckich central telefonicznych poszukuje pracowników do Działu Serwisu
Inżynier Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Świadczenie usług serwisowych - Serwis telefoniczny lub u klienta - Realizacja instalacji - Rejestracja uwag i błędów zgłaszanych przez użytkowników - Testowanie sprzętu i oprogramowania - Wspieranie Działu HandlowegoWymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne (minimum licencjat) - Doświadczenie w pracy w serwisie komputerowym/IT minimum 2 lata - Posiadanie ważnego prawa jazdy - Umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń technicznych - Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta - Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej - Biegła znajomość: systemów Windows (Win95, Win98, WinNT, Win2K, WinXP) zagadnień sieci TCP/IP, transmisji modemowych, obsługi bazy danych MS-SQL, pakietu MSOffice, OCZEKIWANIA: - znajomość administracji systemem Windows, - umiejętność instalacji srwerów baz danych: mySQL, MS-SQL, - umiejętność konfiguracji serwerów WWW IIS, Apache, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność rozwiązywania problemów DODATKOWYM ATUTEM BEDZIE: - pełne wyższe wykształcenie, - znajomość zagadnień związanych z systemami bilingowymi oraz centralami telefonicznymi, - dobra znajomość ,języka angielskiegoProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.