Dołącz do nas
Swedspan Polska Sp. z o.o. jest częścią Swedspan Group, powstałej w maju 2008 roku. Celem naszej firmy jest wytwarzanie innowacyjnych, ultra cienkich, o niskiej emisji płyt HDF wykorzystywanych między innymi do produkcji mebli IKEA. Swedspan Polska Sp. z o.o. uruchomi zakład produkcyjny wprowadzający nowe standardy na rynku płyt drewnopochodnych w obrębie gminy Orla. Rozpoczęcie produkcji planowane jest w połowie 2011 roku.
Obecnie Swedspan Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów/kandydatek o dużym potencjale zawodowym na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego IT
Miejsce pracy: Koszki k. Bielska Podlaskiego
Nr Ref.: PR/000042PP
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
- administrowanie użytkownikami Active Directory i Lotus Notes oraz platformą serwerową Windows 2008 i usługami sieciowymi (DHCP, DNS) we współpracy ze specjalistami z Centrali Informatycznej Firmy;
- zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych;
- wspieranie użytkowników w sprawach sprzętu i oprogramowania poprzez rejestrowanie zgłoszeń i incydentów, a następnie rozwiązywanie ich zgodnie z ustalonymi terminami realizacji;
- nadzór nad zgodnością dokumentacji infrastruktury teleinformatycznej ze stanem rzeczywistym.
- bardzo dobra znajomość Windows XP/Vista/7, pakietu MS Office 2003/2007;
- dobra znajomość Windows 2008 oraz Lotus Notes;
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT (Help Desk);
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację mailową i telefoniczną z Centralą Informatyczną Firmy;
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym (Informatyka, Telekomunikacja, Elektronika);
- doskonała umiejętność pracy pod presją czasu.
- pracę w grupie o silnej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym;
- współpracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwości praktycznego wykorzystywania umiejętności językowych;
- rozwój zawodowy;
- dobrą atmosferę pracy wśród wielu specjalistów.