Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Inżynier wsparcia IT - druga linia

Inżynier wsparcia IT - druga linia

Grafton Recruitment
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
2583 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Inżynier wsparcia IT - druga linia
Job location: Warsaw
Nr ref.: 2-10-44969/PC
Moim Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców. Firma znana jest z wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.

Inżynier wsparcia - druga linia

Możliwa jest praca zdalna

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkowników końcowych po stronie klienta - na drugiej linii wsparcia.

Szukam zdolnych inżynierów ze wstępnym, choć już ugruntowanym doświadczeniem we wsparciu użytkowników w środowisku Windows 7,8,10, za znajomością Windows Server oraz Active Directory. Zapraszam do aplikowania osoby, którym zależy na rozwoju na ścieżce technicznej. Osoby, które chciałyby pracować w języku angielskim, a także mieć dostęp do wyzwań zawodowych, których metodyczne i przemyślane rozwiązywanie zaowocuje po jakimś czasie dojściem do pozycji cenionego na rynku eksperta. Jeśli to Ty - zapraszam do zaplikowania.

Główne zadania:
  • Praca w ramach departamentu zajmującego się wsparciem użytkowników IT z różnych krajów Europy Zachodniej
  • Dokonywanie zaawansowanej diagnozy i wykonywanie planów naprawczych w zakresie incydentów po stronie
użytkowników końcowych
  • Praca operacyjna polegajaca na wprowadzaniu standardowych i niestandardowych zmian w środowisku klienta, np. aktualizacje oprogramowania
  • Praca projektowa - wsparcie przy migracjach, wprowadzaniu nowych rozwiązań, np. Cloud
Requirements:
  • 1-3 lat doświadczenia we wsparciu użytkowników końcowych w środowisku Microsoft Windows 7, 8 oraz 10.
  • Znajomość Windows Server, przynajmniej w wersji 2008-12
  • Podstawowa lub średniozaawansowana znajomość Active Directory
  • Znajomość polityki GPO
  • Podstawowe zrozumienie zagadnień sieciowych (TCP/IP, LAN/WAN, DNS)
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym wsparcie użytkowników anglojęzycznych
Benefits:
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Liczne certyfikowane szkolenia zewnętrzne
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport i/lub vouchery do kina, teatru i innych miejsc odpowiadającym zainteresowaniom
  • Bezpłatne szkolenia językowe
  • Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
  • Jasna ścieżka kariery
  • Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
  • Opcjonalnie: pakiet relokacyjny
  • Opcjonalnie: okazjonalne podróże biznesowe do klientów
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”