Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Inżynier wsparcia IT - druga linia
Job location: Warsaw
Nr ref.: 2-10-44969/PC
Moim Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców. Firma znana jest z wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.
Inżynier wsparcia - druga linia
Możliwa jest praca zdalna
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkowników końcowych po stronie klienta - na drugiej linii wsparcia.
Szukam zdolnych inżynierów ze wstępnym, choć już ugruntowanym doświadczeniem we wsparciu użytkowników w środowisku Windows 7,8,10, za znajomością Windows Server oraz Active Directory. Zapraszam do aplikowania osoby, którym zależy na rozwoju na ścieżce technicznej. Osoby, które chciałyby pracować w języku angielskim, a także mieć dostęp do wyzwań zawodowych, których metodyczne i przemyślane rozwiązywanie zaowocuje po jakimś czasie dojściem do pozycji cenionego na rynku eksperta. Jeśli to Ty - zapraszam do zaplikowania.
Główne zadania:
Inżynier wsparcia - druga linia
Możliwa jest praca zdalna
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkowników końcowych po stronie klienta - na drugiej linii wsparcia.
Szukam zdolnych inżynierów ze wstępnym, choć już ugruntowanym doświadczeniem we wsparciu użytkowników w środowisku Windows 7,8,10, za znajomością Windows Server oraz Active Directory. Zapraszam do aplikowania osoby, którym zależy na rozwoju na ścieżce technicznej. Osoby, które chciałyby pracować w języku angielskim, a także mieć dostęp do wyzwań zawodowych, których metodyczne i przemyślane rozwiązywanie zaowocuje po jakimś czasie dojściem do pozycji cenionego na rynku eksperta. Jeśli to Ty - zapraszam do zaplikowania.
Główne zadania:
- Praca w ramach departamentu zajmującego się wsparciem użytkowników IT z różnych krajów Europy Zachodniej
- Dokonywanie zaawansowanej diagnozy i wykonywanie planów naprawczych w zakresie incydentów po stronie
- Praca operacyjna polegajaca na wprowadzaniu standardowych i niestandardowych zmian w środowisku klienta, np. aktualizacje oprogramowania
- Praca projektowa - wsparcie przy migracjach, wprowadzaniu nowych rozwiązań, np. Cloud
Requirements:
- 1-3 lat doświadczenia we wsparciu użytkowników końcowych w środowisku Microsoft Windows 7, 8 oraz 10.
- Znajomość Windows Server, przynajmniej w wersji 2008-12
- Podstawowa lub średniozaawansowana znajomość Active Directory
- Znajomość polityki GPO
- Podstawowe zrozumienie zagadnień sieciowych (TCP/IP, LAN/WAN, DNS)
- Język angielski na poziomie umożliwiającym wsparcie użytkowników anglojęzycznych
Benefits:
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
- Liczne certyfikowane szkolenia zewnętrzne
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport i/lub vouchery do kina, teatru i innych miejsc odpowiadającym zainteresowaniom
- Bezpłatne szkolenia językowe
- Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
- Jasna ścieżka kariery
- Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
- Opcjonalnie: pakiet relokacyjny
- Opcjonalnie: okazjonalne podróże biznesowe do klientów
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".