Dla naszego Klienta poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w administracji infrastrukturą IT i siecią IT jak również doświadczenie w prowadzeniu analiz potrzeb klienta w obszarze infrastruktury IT i oprogramowania do virtualizacji i back-up'u.
Poszukujemy osoby na stanowisko
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za wsparcie procesu przedsprzedażowego, rozpoznanie potrzeb Klienta i odpowiedni dobór technologii.
W zakres obowiązków wchodzić będzie między innymi:
- Projektowanie architektury oferowanych rozwiązań oraz wsparcie przy wycenie oferty (dobór technologii, licencji, konfiguracji urządzeń)
- Instalacje testowe wybranych systemów u Klienta
- Prezentacja wypracowanych rozwiązań przed Klientem
- Konfiguracja środowisk testowych i demonstracyjnych w LAB IT
- Przygotowywanie personalizowanych webinariów dotyczących wybranych technologii
- Przeprowadzanie szkoleń dla Klientów
- Udział w konferencjach i sympozjach technologicznych
Zakładamy, że osoba zatrudniona na tym stanowisku 60% czasu pracy będzie poświęcać na działania związane z projektowaniem architektury oferowanych rozwiązań. Pozostałe 40% czasu będzie poświęcać na spotkania (wraz z przedstawicielem handlowym) z Klientami, którzy rozważają zakup usług/produktów/rozwiązań.
- Doskonałe rozumienie funkcjonowania procesów sprzedaży B2B.
- Umiejętność prezentacji rozwiązań dla Zarządów i Menedżerów zarządzających dużymi międzynarodowymi firmami.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej, komunikację z klientami.
- Praktyczna znajomość rozwiązań IT w obszarach: Serwery, Pamięci Masowe, Backup & Data Protection, Wirtualizacja
- Znajomość technologii i producentów ( będzie dodatkowym atutem)
- Serwery (DELL/EMC, HPE); Storage (DELL/EMC, HPE); Backup & Data Protection (Veeam, CommVault, ArcServe); Wirtualizacja (VMware, Hyper-V); Wirtualizacja storage (vSAN, DataCore) Hyperkonwergencja (Nutanix, VxRail)
Nasz Klient świadczy usługi w obszarze integracji sprzętu, oprogramowania oraz usług konsultingowych, obsługuje około 10 tys. Klientów. Firma ciągle się rozwija I zwiększa swój udział w rynku. Średnioroczny wzrost to kilkanaście procent w ostatnich 6 latach.
W firmie pracownicy pracują przez wiele lat, jest niska rotacja i fluktuacja kadr. Zatrudniony pracownik otrzymuje duże wsparcie inżynierów dziedzinowych w procesie sprzedaży oraz uczestniczy w całym systemie szkoleń podnoszących kwalifikacje.
Kultura organizacji nastawiona jest na otwartą, przyjazną współpracę i partnerstwo. Płaska struktura organizacyjna sprzyja wymianie informacji i szybkiemu podejmowaniu kluczowych decyzji.
Na tym stanowisku nasz Klient oferuje bardzo dobre warunki pracy, narzędzia niezbędne do realizacji zadań oraz wynagrodzenie adekwatne do tego stanowiska oraz wyników. Współpraca w oparciu o kontrakt. Dostęp do najnowszych technologii w obszarze infrastruktury IT oraz uczestnictwo w różnorodnych projektach IT w Polsce i poza jej granicami. Dodatkowo pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport, dofinansowanie do nauki języka)