GTS Poland Sp. z o.o. jest częścią globalnego koncernu telekomunikacyjnego - Grupy Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems. W GTS Poland wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego gwarantujemy miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
Zakres odpowiedzialności:
- Koordynacja procesu usuwania awarii usług klientów międzynarodowych (International Wholesale Customer)
- Pomoc klientom przy uruchamianiu nowo dostarczonych usług
- Monitoring sieci/urządzeń z wykorzystaniem dostępnych systemów i narzędzi
- Zapewnienie najkrótszego czas usunięcia awarii
- Współpraca z innymi operatorami telekomunikacyjnymi
Oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia w branży telekomunikacyjnej na stanowisku technicznym lub pokrewnej
- Znajomość technologii DWDM, SDH/PDH, zagadnień TCP/IP włącznie z protokołami routingu, znajomość rozwiązań IP/MPLS
- Ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień sieciowych i telekomunikacyjnych oraz informatyki
- Mile widziana znajomość obsługi systemów zarządzania siecią np. Tellabs, Alcatel-Lucent, Huawei
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Komunikatywność
- Otwartość na klienta
- Umiejętność priorytetyzacji zadań
- Samodzielność i dyspozycyjność
- Mile widziane wykształcenie w obszarze telekomunikacji
Oferujemy:
- Zapewniamy dojazd z Warszawy do Piaseczna
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.